Bu Blogda Ara

26 Nisan 2011 Salı

zor, mezun olmak o kadar zor ki şimdi. Daha ufacıkken umutlarla tutuğundun diğer minik ellerin, şimdi senden uzaklaşacağını bilmek. Bugün benim doğumgünüm. Ve evet Ben Kupa Kızı. Çok yazamam. Sadece size teşekkür etmek istedim. Avrupada Tütün saran kız;
Bazen seni kırıyorum, mal olduğunu düşünüyorum(çünkü öylesin.), hakaret ediyorum, çamaşır suyu sıkıyorum seni yere yatırıp sikmekle tehdit ediyorum, ama seni seviyorum. Hem de gerçekten. Çünkü her ne kadar gerizekalı olabilsen de ben senin özünü biliyorum. Nasıl bilmem ki? haftanın 7 günü birlikteyiz.Tabi ben genelde dersaneyi ekiyorum ama olsun...
Naylon Prenses;
Evet, sana kırgınım. Ama beni bilirsin sana çok kızamam ben. Bu kızgınlığım bir birikimdi ve hala geçmedi. ki o sandığın olaydan fazlası var ama burada detaya girmiyorum. Zaten sana yazdığım mektupta bütün anlatmak istediklerimi anlatmıştım , yine de seni seviyorum sevmeme gibi bir ihtimalimyok ne yazık ki, içime işlemişsin.
Aptal Kovboy;
Ah benim adı gibi aptal kardeşim... Ah benim çapsızdan vazgeçemeyen kardeşim. Sen ondan çok daha fazlasını hakediyorsun, anlamadın mı hala? Bırak onu da hayatına dön. Senin de yaşamında yolunda gitmeyen şeyler var, biliyorum. Kusura bakma bugün seni ne kadar üzgün görsem de konuyu açamadım. Ama yemin ederim yüzüne baktığımda acını kalbimde hissettim. Seni çok seviyorum, her ne kadar uyku gözlüğümü çalsan ve benden daha iyi gitar çaldığını iddia etsen de. Her ne olursa olsun yanındayım ben bunu bil. Yanındayız. Sen yeter ki kendini kasma.

Hayatımdaki en güzel doğumgünüydü. Basitti belki, asıl kutlama cuma evet, ama bugün bakışlarınız, yaptıklarınız, yazdıklarınız benim için çok özel. Sizi canımdan çok seviyorum. Hepinize teşekkürler..

Hiç yorum yok: