Bu Blogda Ara

23 Ocak 2012 Pazartesi

kırmızı ayakkabılarla evlenebilir miyim?

geçenlerde bir mağazada kırmızı! inanılmaz güzel bir ayakkabı gördüm."tanrım bu kesinlikle benim olmalı" dedim ama sadece 39 numarası kalmış o da bir tane yani o derece bir tükenme yaşamış ayakkabı.ama ayakkabıya nasıl aşık oldum bellli değil.ve ardından bugün o mağazanın da şubesinin olduğu bir alışveriş merkezine gittim.direkt girdim o mağazaya ulan bakıyorum bakıyorum yok ayakkabı."elma diyorum ama çık hadi ortaya!" diye bağırasım dahi geldi mağazada.ayakkabıya ithafen .amma velakin ayakkabı yoktu.bulamadım.daha sonra başka bir ayakkabı mağazasına gittim.aman allahım! bu sefer burda daha minnoş,daha şeker,daha aşk bir ayakkabı buldum.yine kırmızı.böyle numarası falan da vardı.nasıl mutlu oldum belli değil.böyle deniyorum,ayakkabıya aşık oluyorum falan.daha sonra "bir diğer mağazalara da bakayım,daha sonra buraya döner bunu alırım." gibi saçma bir önermede bulundum kendime.malım ya yapabilyorum bu tarz şeyler.ama dur  dur! mantıklı bir davranışta bulunup da orda bir sürü o ayakkabı ve numaralarından olmasına rağmen kendi numaramda olanını kutusuna koyup mağazada sağlam bir yere sakladım."gelince burdan alırım.hem böylece kimse bulmamış olur.numarasının tükenme ihtimali de olmaz."diye düşündüm.çok zekiyim ya.tabi ben diğer mağazaları dolaştım,güzel güzel pantolonlar falan aldım."aaa bu pantolon alacağım kırmızı ayakkabıyla çok hoş olur."tarzında düşünüp mutlu oldum.ama sonra ne mi oldu? tabi ki eve dönmem gerekti acilen.durum bu olunca paşam,alamadım ben o aşkı.yine eve elim boş döndüm.ama biliyorum bu gece rüyalarıma girecek o mükemmel şey.yarın gidip almalı mı yoksa? tabbi kiiiiiii paşam!

                                                                                                    aptal kovboy*

8 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

Sevgili kırmızı ayakkabı,siyah keten ayakkabıyla bir ömür boyu sokaklarda cirit atacağına alışverişe giderken yolda çamurlara batıp çıkarken eşlik edeceğine trafikte her zaman soldan gideceğini her ayın pazartesi günü tek ayakkabılıkta kocayacağına tanrının huzurunda(pardon hollywood etkisi) kocaayak olarak kabul ediyor musun;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

enes bazen neyin kafasini yasadigini anlamiyorum biliyor musun? :D

Arrow Cave dedi ki...

kısaca tanrı vergisi temerrüh payı desen olmaz di mi yaratıcı birisinde diyebilirsin;DD

kadın milleti değil mi hepsi aynı hepsinin yollarına en dikenlisinden gülden asfalt atacaksın;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

sen cok yaraticisin be enes.bence harcaniyorsun buralarda :D

Arrow Cave dedi ki...

Biliyorum alla beni kahretmesin kendimdir diye söylemiyorum öyleyim;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

bir de ukala ki sormayin :D

Arrow Cave dedi ki...

Sherlock:Bu davayı çözecek biri tanıyorum,siz çözemezsiniz..
Lestrada:Kim
Sherlock:Ben!!!

---------------------

Doktor:Bay Lumic size dahi diyebilirdim fakat odada ben bulunmasaydım tabii..

Hepimiz sherlock'uz hepimiz sosyopatız;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

iyi dedin bak şimdi bunu :D