Bu Blogda Ara

22 Ocak 2012 Pazar

hey bebeğim! sen asosyallik ne demek bilir misin?

asosyallikte zirve yaptım.
günde 13 saat falan uyuyorum.kafama eserse 15,16."geceleri uyuyamıyorum" diye de her gece pasifloraya abanınca tabi uyu da uyu tarzı oluyorsun o çok başka.bu konuya anneannemin bir önermesi olabiliyor tabi "kızım sen o ilacı sabahları iç sakinlersin biraz.gece içince uyku yapıyor." gören de çok vahşiyim sanır.bir de iki gündür evden hiç çıkmadım.aaa dur dur! dün bakkala gittim.nasıl unuttum lan bunu? ve sosyal bir davranışta bulunup bakkal ablayla konustum."iki tane margarin alabilir miyim bir de sigara?" ama o kadar yani.oldukça sosyal değil mi ama ? sonra efendi efendi evime geldim yine. .bütün gün evde saç baş dağınık ruh gibi dolaşıyorum zaten.arada büyük sıkıntılar da yaşıyorum aslında."ne yemek yicem?","of sıkıldım." tarzında sıkıntılar.bilgisayar başında bir dizi izleyeşim var yemin ediyorum kısa filmlere konu olur.böyle saçı başı berbat bi halde bir kız,elinde süt,ağzı on metre açık(biraz kassa salyaları akacak) dizi izliyor.izlediği dizi de şizofreniyle ilgili olunca mal mal düşünüyor tabi "ya şizofreni olursam lan.yoksa bende şizofreni olma korkusu mu var? olum bunu bir ara bi psikoloğa danışayım."tarzında.bir de müzik dinleyişim var ki sormayın.ağız yine on metre açık.böyle şarkıları söylerken bir hüzün falan.dokunsan ağlayacağım.hayır yani aşık olduğum biri falan da yok ne bu tripler ben de anlamadım. yani opiuma dalsam anca bu kadar olur.bir de bu kadar asosyal olunca insan saçma sapan şeylere dadanıyormuş onu anladım ben.mesela rüyamda ayakkabı görüp,daha sonra tabirine bakıp zenginlik demek olduğunu görünce "oooo yaşadım lan." triplerine girebliyorum .kendi kendime milyon tane şarkı söylüyorum mesela ve durum asosyallik olunca favori şarkım "benim en iyi dostum içkim sigaram..."tarzında oluyor.sonra yeni arkadaş edinmek isteyip edinemiyorum.o kadar mal duruma düşüyorum ki bu asosyallikten,twitterda "adanaya 20 yıl sonra kar yağdı." haberini görünce şok oldum."lan salak mal aptal kovboy sana ne adanadan sen istanbuldasın" da demedi kimse ki.bir de şey var tabi böyle replik manyaklığı başladı bende.reklamlar falan.mesela "oğlumu verin banaaaa." diye amaçsızca bağrıyorum bazen evde.coca cola reklamı çıkınca birden "her yeni yıl senin için yeni bir umut..." diye ötmeye başlıyorum.ve daha bir sürüsü.uyurken üç kalın battaniyenin altına giriyorum bir de.sanki "kimse beni bu yataktan çıkaramaz." dermişim gibi bi havam oluyor.sabah saat onda falan mesaj atıp uykuma mani olan biri olursa ana avrat sövüyorum çokca.hatta o kadar asosyalim ki ev telefonunda bilmediğim numaraları açmıyorum.işin kötü tarafı şu ki çevremdeki insanlardan sadece 7 tanesinin falan numarasını ezberi biliyorum.cep telefonunda da aynı şekilde,bilmediklerimi açmıyorum."gerekli olan insanlar zaten benim listemde vardır."tarzında bir düşünceye sahibim.bir kere bu duruma annemin kuzeni "bir gün arkadaşlarından biri yolda kaza falan yapsa,telefonu yanında olmasa,bir tek senin numaran ezberinde olsa,seni başkasının telefonundan arasa yardım için?"demişti(hayal gücü çok geniş de bu vatandaşın) ve ben "bana ne ki ben kimseye yardım etmem üşenirim."diyerek yine üşengeçliğimi belitmiştim.

diyeceğim o ki ben galiba pek bi asosyalim.

                                                                              aptal kovboy*

8 yorum:

megalomanyak dedi ki...

süper yaa:DD


Bende öyle telefon geldiğinde açmıyorum ama nedeni biraz farklı. 4 aydır tel alıncak bana, külüstür bi telefon kullanıyorum telefonla konuşurken en fazla 10 sn sonra kapanıyo. Açtığımda nasıl bi dram yaşıyorum bilsen. (oh içimi döktüm)

Aptal Dörtlü dedi ki...

ahahah.biraz daha baski yap.acindir kendini.aldir bir telefon.bu is boyle yurumez:D

Arrow Cave dedi ki...

asosyal değilmişsin esosyelmişsin;DD

Biraz daha acındırırsa 0.99 cent değerinde oscarından heykelciği alabilir;DD

en azından kıyamet falan koparsa piksel piksel twitterdan yayınlarsın;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

bana oscar verin ulaaaaan!
ha asosyal ha esosyal bunlar hep sorun,sıkıntı.o degil de ben asosyallikten tweet bile atamiyorum :D

Adsız dedi ki...

geçer zamanla, umarım. eski postlara bak da biraz ilham al :D
tabi kışın etkisi de yadsınamaz :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

yaz kis fark etmiyor ozunde ama o da olabilir tabi.
asosyallikten ölüyorum ben ya gecmez bu is boyle kolay kolay.
ilham almaya dahi useniyorum ayrica :D

Arrow Cave dedi ki...

çok duygulandım acaba sosyal etkinlik diye safariye mi çıkarsalar en azından kurta kuşa yem olmaz aslan,kaplana yem olur;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

o da mantikli,yaratici tabi :D