Bu Blogda Ara

3 Mart 2012 Cumartesi

Uyuyordum ama yani

  Geçen gece uyanıp su içtim, sonra bardağı boşluğa bıraktım. Galiba hayalimde bir masa vardı. Tabisiki bardak paramparça oldu gecenin ikisinde annem "KupaKızııı iaaa nolduuuu" diyerek odama girdi, çünkü bi de galiba bi şey devirdim. Ben de "ııaahh" diyerek kıçımı döndüm ve uyumaya devam ettim. Ben küçükken bir kere hırsız girmeye çalışmıştı, sabah 5 gibi annem balkondan kaçan hırsızlara "hayvanlaaaar" diye bağırıyordu. gittim "noluyoo yiaa" dedim, annem "hırsız giriyordu kızım" cümlesiyle cevapladı beni. Ben de "Ya bana ne ya bana ne ki bana ne? insan biraz susar ben kalkıp altı buçuklarda okula gidiyorum bunu biliyor musunuz ha biliyor musunuz " diyerek yatıp uyumuştum. Beni tek uyandırabilen şey sanırım Aptal Kovboyun üstüme atlayıp zıplayarak "Uyaaaan" diye bağırması. Özledim oğlum seni
                                                                                    -Kupa Kızı

15 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

biri seni kaçırsa yeter ki uyandırma okula geç kalmayım yeter dersin;DD

ipkisiyo tembelus sendromu tıbben çaresi yok ne yazık ki yan etkisi annelerden gelen terlik şeklinde sadece;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Terliklerden kaçma gibi bi refleks ürettim ve eğer kaçırılırsam tabiki okulu umursamam hatta "biraz daha kaçırılıtutsana beni yia okula gitmeyeyim" bile diyebilirim :D

Arrow Cave dedi ki...

okula gitmemek için kendine kaçırılmış süsü verebilirsin fakat fidyeciler senden kurtulmak için para verirler sonra;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ahaha ne kadar güzel sözler ya çok teşekkür ederim :D ama fikri beğendim ha yapabilirim bak

Arrow Cave dedi ki...

Emekliliğiniz mi geldi ya da halen emekliyor musunuz nerede bu postlar nerede bu devlet..

kızgınabi dedi ki...

canım bu siteye çok sıkıldı adım burak doğan telefonum 05427704099 yönetici kimse beni arasın

kızgınabi dedi ki...

apataldörtlü kullanıcı benimle bağlantıya geç kafama takılı sorular var cvp istiyorum yoksa bu olayı başka bir platforma taşıycam yasal olarak haberin olsun çok ciddiyim arayın 05467704099

Aptal Dörtlü dedi ki...

Pardon şu an arayamıyoruz da sorun nedir anlamadım ben buradan da söyleyebilirsiniz

kızgınabi dedi ki...

kardeşim bu blog üzerinden kendine ve arkadaşlarına akeret edildiğini düşünüyor bilmek istediğim bu aatal dörtlü km nerden çıktı herhangi birine itafen mi değilse eyer bloğuna bunu açıklayarak yaz kardeşime göstericem bu olay çok canımı sıkıyor son bulsun istorum ama öyle ama böyle

Aptal Dörtlü dedi ki...

İlk olarak ATSK'ya iki numarayı da arattım ikisi de kayıtlı çıkmadı. İkinci olarak ne bu bloğu birine ithafen açtık ne doğan soyadlı birini tanıyoruz ne de birine hakaret ettik

kızgınabi dedi ki...

ok teşşekür ederim

Arrow Cave dedi ki...

kendilerine aptal dörtlü diye hitap eden bir arkadaş grubunun başkasına ya da bir grubuna laf atmak gibi bir hedefleri yok gibi zaten politik yazılar yazmıyorlar politikadan tek anladıkları babalarının evde kumanda elindeyken gördüğü haberlerden mevcuttur ve son zamanlarda doğru dürüst post bile giremezken hangi ara birilerine hakaret edecekler hem burada hakaret etseler ne ellerine geçecek ki bunların farkındalar ben inanın daha çok şaşırdım yani ivana sert oldu..

Aptal Dörtlü dedi ki...

ee şimdi Enes şu "politikadan tek anladıkları babalarının evde kumanda elindeyken gördüğü haberlerden mevcuttur" cümlesi için çok sağol yani :D Gerçekten adımızı bile vermediğimiz bir platformda hakaret etme fikri bile saçma, desteğinizden dolayı saygılarımızı sunuyoruz sayın enes

Aptal Dörtlü dedi ki...

kızgınabi,burada söyledikleriniz saçma olduğu düşüncem ile sizi aptaldortlu@hotmail.com'a yönlendiriyorum.mühimce bir konuuz varsa mailinizi okumak isterim.
-aptal kovboy

Arrow Cave dedi ki...

rica ederim ne demek mütevellitin mütevellit;DD