Bu Blogda Ara

3 Ocak 2012 Salı

hem kro,hem bakımlı.çelişki büyük.nesin lan sen?

okulda bir çocuk var.aman allahım.kabuuuuus! böyle harbi yakışıklı,bi karizması olan bi çocuk ama elinde tesbihle dolaşıyor.böyle bi kro tavırlar falan.bir de hiç tanışmamıza rağmen bundan bir ay önce kadar benimle konuşmaya başladı ordan tanışmışlık tarzı bir durum oldu.sürekli gözlüğümü alıyor bi süre sonra getiriyordu falan takılıyorduk.şimdiyse bütün gün yanımda duruyor aman allahım.
peki bugün saatlerce bana ne mi anlattı?

  1. sabah okula gelmeden önce sırf saçına fön çekmek için erken uyandığını.                                     
  2. yüzüne krem fondoten sürdüğünü.aslında o fondotenleri babasının yurtdışından annesine getirdiğini ama onun annesinden onları zorla aldığını.
  3. fondoteni güzel sürmek için çok uğraştığını.
  4. annesiyle arasının çok iyi olduğunu.oturup saaatlerce dedikodu yaptıklarını.
  5. inanılmaz güzel yemek yaptığını.
  6. bir kere bi arkadaşına soya soslu tavuk yaptığını ve çocuğun bir daha hiçbir yerde soya soslu tavuk yiyemediğini.geçen o arkadaşıyla restauranta gittiğini çocuğun soya soslu tavuk istemesini ve tavuk gelince garsona bu olmamış diyerek yollatmasını.
  7. her zaman çantasında saç fırçası,krem fondoten taşıdığını ve hafta sonları çantasına fön makinesi bile koymasını.
  8. her günü sekiz sekiz sekiz yaşadığını. (sekiz saat okul,ders.sekiz saat eğlence.sekiz saat uyku.)
  9. annesinin ona "içine kız kaçmış senin." demesini.
  10. babasının ona bu kendine bakmasından dolayı "sen benim oğlum olamazsın"demesini.
bla bla bla

daha binlerce şey bunlar sadece aklımda kalanlar.
çocuğa "manyak mısın sen ne bu kendine bakman ya?" dedim.bana "manyak değilim sadece çok bakımlıyım"dedi.
çocuk harbi bakımlı.ayrıca çok şeker gülüyor.harbi karizması,sevimliliği var ama kro abi kro.bildiğin öküz.hele ki o yürümesi! git beynine boşalsınlar öyle gel.o değil de bu çocuk hem kro hem çok bakımlı.bu çok büyük bi çelişki değil mi ya? bakım olayını o kadar abartıyor ki gay olduğunu düşündüm bir ara ama bi gay bu kadar kro,odun olamaz.sonuçta en mükemmel erkekler gaydir.
ama ama ama ben daha fazla bu çocukla uğraşamam.
Dünya,biraz hızlı dön de düşsün şu salak kurtulalım.
çektiğim çile öyle böyle değil.ya çocuğa ayıp olmasın diye saatlerce sırıtıyorum sonra da yanaklarım ağrıdan ölüyor.

                                                                                                         
                                                                                                       aptal kovboy*

10 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

Yakışıklı olduğu için dibin düştü ama aşırı bakımlı ve kadınsı gibi olduğundan da gözünden düştü 2.dereceden bir bilinmeyenli denklem çözüelemez bir paradoksun içine düşmüsün belki de rol yapıyordur;DD

Sana iyi şanslar en azından kankin olabilir...

Adsız dedi ki...

bildigin siradan bir erkek tuvalette iserken yanina pos biyikli yakasi bagri acik gogusu kili altin zincirli kisaca kiro olarak tabir edilen bir adam gelmis bu adam devasa bir cusseye sahipmis. tabiki pisuvar isemelerinde yandaine goz kayma meselesinden sonra siradan adam tirsmis devasa adama bakarak sanirim sporcusunuz demis. devasa adam kiritarak evet ayol, yatak sporcusuyum demis.

Aptal Dörtlü dedi ki...

Yorumlara bayıldım yalnız :D Kanka Allah aşkına, odunlara aşık oldun tamam, Almanya'da buldun tamam, Abaza buldun tamam. Ama lütfen annesiyle dedikodu yapan birinden hoşlanma yalvarırım yani
-KupaKızı

Aptal Dörtlü dedi ki...

yok yok yok yakışıklı olduğu için dibim falan düşmedi enes.benim birine dibm düşmesi için belli bir sanat anlayışı olmalı ama bu tam kazma.
barney bu olayı sevdim de bu çocuk gay değil yahu :D
kupa kızı hoşlanmıyorum lan kro diyorum kro!
-aptal kovboy*

Arrow Cave dedi ki...

Kazma,kalas vb. şeyler yontulabilir bir sanatsal bir kişilik yaratabilir;DD

misal kereste dediğimiz bir çok şeyden mobilya gibi kadınların bakmaya doyamadığı ürünler ortaya çıkmıştır oysa ki özünde odundur neticede..

Geçenlerde Hülya avşar odun tutkusunu açıkladı evinin mobilyalarını tüm basına tanıttı bu Kaya mobilyaları falan filan gibisinden;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

ahahah.yok ben almayayım zaten asosyalim onunla hiç uğraşamam :D

Adsız dedi ki...

ah benim okulum da da var böyle bir şey hatta ona porselen lakabını taktık benim okulum da sınavlar kelebek oluyor yakınım da oturuyor çok bakımlı ama yeşil kazak falan abuk subuk bir yeşil tonu hem beatles i bile bilmiyor beden dersin de giydiğim beatleslı t-shirte kim bunlar ya bak biri jetliye benziyor dedi gelde yont... her okulda oluyor galiba böyle tipler (lanet olasılar:))

Aptal Dörtlü dedi ki...

beatles'ı bilmiyor mu ? aman allahım! bu hayatta daha kötü ne duyabilirim diyordum.bu da oldu.sana inanılmaz derecede acıdım şu an.hemen kaç ondan.ve bunların soyları tükensin acilen :D
aptal kovboy*

Adsız dedi ki...

bir sonra ki dönemin bir sonra ki sınavları başlayana kadar görmemenin mutluluğu yaşayrm :) bunaları bir mekana kapatacaksın orayı patlatacaksın kesin çözüm :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

ahahah ben de aynı mutluluk içindeyim.
evet evet onları yok edelim :D