Bu Blogda Ara

30 Nisan 2011 Cumartesi

Midem bulanıyor, galiba dünya tuttu

Selams ben NaylonPrenses,

Az önce aptal kovboy aradı  blog şifresini ve adresini sordu bi de ben de öle yazıyorum girmiyo lan dedi :D her şeye rağmen onu da seviyoruz napalım onu da böyle kabullendik. Ayrıca artık o çapsızı takmaması gerekiyor (yoksa sana takacağım bebeyim).
Neyse, girmişken kupa kızının yazısını okudum ve bana ayırdığı koskocaman ÜÇ satır için teşekkürlerimi sunarım .
Kupa kızının doğumgünü eğlenceli geçti, bi sürü harika hediye aldı şanslı velet. Yaşanan en önemli olay bizim yani kk ve benim, kıroluğumuzu gösterip paket olarak getirdiğimiz iskenderleri pizzacıda yememizdi. Evet yaptık bunu.

Şimdi geldim mutfaktan, annem dışarı çıktı babamı almaya, ben de yokluğundan faydalanıp mutfaktan kahve aşırdım. Ah ah kahveyi bile gizli içtiğim günlere geldim bee, hayat işte. Karı rahat vermiyor ya geçen gün çarpıntım oldu 2. kere ama bence asıl nedeni kalp değil psikolojik yada astım falan olabilir. Ama gel de anama anlat, kahveyi yasaklarsa daha çok içerim, bağımlıyım da biraz.Kahve olmadan çalışamıyorum, ki çalışmaya en çok ihtiyaç duyduğum zaman şu aralar.Hala projemi bitirmedim. Bastırmayı bırak elimde sadece 4 sayfa bişey var en az on sayfaya tamamlamam lazım diğerleri zaten bi bok yemedi. Bu gece sabahlicam heralde, yarına basıma  girmesi lazm ki yarın basarlar mı bilemem malum 1Mayıs.İşim çok zor be offffff.

Laf 1Mayıstan açılmışken aklıma geldi, umarım avrupada tütün saran kız 1mayısa gitmekten vazgeçmiştir çünkü arayıp bi ihtimal ağzına sıçmayı planlıyorum.
Kız bildiğiniz odun ya kalas resmen.Duvara bu kadar dil döksek yıkılırdı , ama kız ergen kız atarlı kız "derbeder jojuk". Tutturmuş 1mayısa taksime gideceğim sikileceğim diye nuh diyor peygamber demiyor mal. O kadar sıçtık sıvadık yine de yazayım küçük kaltak, GİTMİYORSUN.
Seni anlıyorum (en azından anlamaya çalışıyorum) aşkım, ama sen de bizi anla. Daha yaşın kaç kızım senin sana bişey olurs -ki olması çok büyük ihtimal- sorumlusu hepimiz olucaz.Annenle babana ne dicez abi çok bencilsin. "Erkenden bişeylerin parçası olacağım hep diyoruz mebde köleyiz diye neden emekçilerin yanında olmayalım vikvik hedehöde rererö" dediğini duyar gibiyim ve sana bu inadı veren allahıma sesleniyorum madem bu kızı böyle yarattın, onu biz yollayarak sabrımızı mı deniyosun tanrıııııııııııııııııım?

Saat de baya geç olmuş ben kaçayım daha kaç sayfam var yazılacak, ve bikaç kupa kahvem de,içilecek.
Bugün loto oynadımkeşke bana çıksa da kendime bi asistan tutsam :D

öpücüks
        

Hiç yorum yok: