Bu Blogda Ara

16 Şubat 2012 Perşembe

o fotoğrafların olmayaydı giderin vardı lan senin!

evet birinden hoşlandım.hem de yakın zamanda.hem de geçen hafta.tabi sonra ne mi oldu? ben bu şahsiyeti çevremdeki insanlara gösterince kusmak için çöp kutusuna yönelenler,elini yüzünü yıkayıp kendine gelmek için tuvalete koşanlar,zevkime küfür edenler,çocukla ilgili yorum yaparken her cümlenin başına "senin amına koyayım aptal kovboy." diyenler,çocuğu gösterdiğimde " hadi aptal kovboy bana gerçekten hoşlandığını göster.geç bu şakaları." diyenler... oooo var da var.tamam çocuk tipsiz ama konuşması falan şekerdi bence.hem önemli olan hani içgüzellikti? hani lan! tabi durumlar bu olunca paşam ben bu çoccuktan tiksindim.bir de birtakım sosyal ağlarda inanılmaz kötü fotoğrafları olunca hayattan soğudum.hatta fotoğrafların hepsine bakamadım bile. "benim temiz hava almam gerek" diyerekten çıktım dışarı.ve herkese "ııııy ben ondan tiksiniyorum,hiç de tipim değilmiş.inceleyince anladım."dedim.böylece çevremdeki insanların kafasında bu olayı bitirdim.amma hala yanımdan geçince "aaaaa o!" olmuyor muyum? evet oluyorum.kısmet artık.

                                                                                                    aptal kovboy*

10 yorum:

Adsız dedi ki...

o tipi bozuk adam ileride herkesin olmak istedigi bir konuma gelicek. o zaman once arkadasin konumu ve geliri belirttikten sonra fotografini gosterebilirsin. ne kusan olur ne de dalga gecen.

Aptal Dörtlü dedi ki...

ya o konuma gelemezse? ya malin teki olursa? o zaman ne olacak? cevremdekiler intihara mi kalkisacak? :D

Adsız dedi ki...

buyuk bir bolumu o konuma gelebilmektedir. o buyuk bolumden degilde basarisiz kalan bolumden sectinse senin bahtsizligindir.

Aptal Dörtlü dedi ki...

ben gidip ilerde de mal olarak gorulen birini buldum kesin.bahtsizim ulan ben!

Adsız dedi ki...

bu colde develer benden sorulur, seni o listede goremedim.

Aptal Dörtlü dedi ki...

gor sen beni gor.

Adsız dedi ki...

coldeki develer listesine adini ekliyorum

Aptal Dörtlü dedi ki...

ekle ekle.peki bu listede sen de var misin?

Adsız dedi ki...

hayir ben coldeki kutup ayisi oluyorum

Aptal Dörtlü dedi ki...

uuuv o daha bi marjinalmis.kiskandim.