Bu Blogda Ara

13 Eylül 2011 Salı

Mim Vol 2.- Kupa Kızı

 Uğur Böceği bizi mimlemiş! Çok teşekkür ediyoruz buradan kendisine. Tabi ki bütün diğer bloglarla uğraşan ve mimleri takip eden kişi Kupa Kızı ben.

Mimin Konusu: Ölmeden önce mutlaka yapmalıyım dediğiniz şey/şeyler nelerdir?
Bunlar benim cevaplarım, Aptal Dörtlü'deki diğer kişiler de isterse cevaplandırsın.

1. Gay bir arkadaşa sahip olmak: Şimdi bana göre bütün mükemmel erkekler gaydir. Çünkü onlar hiç bir erkeğin olamayacağı kadar anlayışlı, duyarlı ve eğlencelidir. Beraber oturup "Ayy şu çocuk çok tatlıı" diyerek dedikodu yapabilirsiniz. Üzüldüğünüzde, bir şey ima ettiğinizde şak diye anlarlar. 
Diğer "Kardeşim" dediğiniz erkek arkadaşlarınız gibi size yan gözle bakmazlar. Ki ne demiş Freud: "Hiç bir erkek, sahip olamayacağını düşündüğü kadınla yakın arkadaş olmaz." Bu da ne demek? Gay değilse, size yan gözle bakmayan erkek arkadaşınız yok. Üzgünüm, acı gerçekler.

2. Grupça Tatil: Bunu gerçekten istiyorum, umarım gerçekleştiririz. Herhangi bir yer olabilir, Antalya, Bodrum,Ayvalık. Yeter ki içinde deniz,kum, güneş olsun ve hep beraber olalım.

3.Dünya Turu: Herhalde herkes gibi ben de istiyorum, ama biraz daha farklı. En az 2-3 senemi bu tura ayırarak 20-30 ülke gezmek isiyorum. Tabbi nasıl yaparım bilinmez, sadece hayal kuruyoruz değil mi?
Gezdiğim ülkelerde en az bir ay kalarak, ünlü yerlerinden mahalle aralarınakadar gezip; snop insanlarından köylüsüne kadar tanışıp fotoğraf çekmek istiyorum. Bunun için bayağı bir sermaye gerek herhalde. 

4.Bir evin duvarlarına resim çizmek: Bundan kastım şu, bir apartmandan iş alıp bütün dairelerin, bütün duvarlarına yağlı boya resim yapmak. Tabii bunu tek başıma yapamazdım herhalde, ayrıca kimse o apartmandan ev almazdı.  Annemler bizim ev boyanacağı zaman bir duvarı vermişti, istediğim gibi boyamıştım. O kadar güzel bir his ki. Sınırlarınız yok, istediğinizi çizebilirsiniz ve hiç bir yere sığdırmak zorunda değilsiniz. Tabii bunu bir apartmana uygulayamam ama kendi evim olursa orada uygulayabilirim. 

5."Gerçekten" ihtiyacı olan birine ev tutmak,iş bulmak ve bazı ihtiyaçlarında yardımcı olmak: Bunu neredeyse her dilenen biri gördüğümde istiyorum, ama hala babasından harçlık alan biri için mümkün değil. Zaten babam trilyoner olsa anında onu batırırdım ben, buna inanıyorum. 1. Alışveriş faturalarından, 2. Yolda gördüğüm insanlara para saçmamdan. Bazı insanlar var; dilenmiyorlar, yalvarmıyorlar ve gerçekten kötü durumdalar. Bunu gözlerinden anlıyorsunuz. Geçen gün anlattığım amca misal. Ona yapardım. Ne bileyim evi yoksa ev tutardım, aylık olarak para yollardım filan. Ki hayat amacımı bunlara yöneltmeyi de düşünüyorum arada, çünkü başka her amacın bir sonu var. Zengin olmayı planlayabilirsiniz, kariyer yapmayı planlayabilirsiniz ama bir gün bunlara gerçekten ulaştığınızda boşluğa düşersiniz, "Yıllarca bunun için mi çabaladım" dersiniz. Ama her zaman insanlara yardım edebilirsiniz ve bunun mutluluğu asla bitmez. Belki de o insanın geleceği, günü hatta sadece saniyesi değişmiştir, ama siz "bir şeyleri değiştirmişsinizdir."

6. Bütün salon danslarını öğrenmek: Çok şey mi istiyorum diye düşünmeye başladım. Ama bunu cidden istiyorum, dans etmeye bayılıyorum özellikle salon danslarına. önümüzdeki yazda salsa kursu bulmaya çalışacağım, okul zamanı yapamam.

Benden bu kadar çok uzun oldu zaten. Buradan Manasız Konuşmalar'ı, ve Crazywomenrosemary'i mimliyorum, kolay gelsiin :)


Hiç yorum yok: