Bu Blogda Ara

17 Eylül 2011 Cumartesi

Mim!Ben deniz ATSK!!!

Ölmeden önce en fazla yapmak istediğim şey kesinlikle İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ HUKUK FAKÜLTESİNİ kazamak!!Aynen Aptal Kovboy gibi ben de ister 18 ister 58 yaşında olsun ama burayı kazanmak istiyorum.50 yaşında kazanırsam 50 yaşında giderim hiç üşenmem valla :D.Bu üniversite konusunda hep büyük konuştum belki hata yaptım bilmiyorum ama aynen içimden geçenleri söyledim.Bu üniversite ve o fakülte bu hayatta en çok istediğim şey.
2-Hayatımda istediğim hedeflere ulaşıp istediğim yerlere gelmek.Bunlar içinde çok uçuk kaçık olanlar da var normal boyutlarda olanlar da var ama hepsinin olmasını çok isterim!
3-Yamaç paraşütü yapmak ve dağa tırmanmak.Aamaç adrenalin yaşayıp kafayı bulmak :D.
4-Maskeli baloya katılmak.Hep özenmişimdir ya.
6-Bizimkilerle kamp kurmak.Tatilden daha eğlenceli olacağına eminim.
7-Türkiye'nin her yerine ve İtalya'yı görmek.Her yerin,en yoksul mahallesinide en zengin mahallesinide fotoğrafını çekip sergi yapmak.
8-Bir dönem dizisinde rol almak.Aslında bunu yapmazsam çok fazla üzülmem ama yapmayı çok isterim.

Bitti aslında daha çok var ama hepsini yazmak istemedim.Şimdilik bu kadar  ama gelecek ne getiriri bilemeyiz :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yamaç paraşütü harika bir şey, herkes ölmeden önce en az bir defa yapmalı

Aptal Dörtlü dedi ki...

Kesinlikle yani denemedim ama denemeyi çok isterim!!!Hayatımın en unutulmaz anlarından olur kesin :D