Bu Blogda Ara

11 Eylül 2011 Pazar

naylon prensesin eski bir mektubu.

bu aralar çok yazıyorum.çok oluyormuşum gibi geliyor.ama bu sefer küçüklük fotograflarma bakarken aralarında yıllar yıllar evvel naylon prensesin doğum günümde yazdığı mektubu buldum.ve mektup şu şekilde ;
                                                                                - Ruhum İçin-
bir bakarsın makbile,bir bakarsın burhan
oy oy kuzum benim konservatuar sana kurban
recep abi kusura bakma kankimin yanında halt yedin
aynı benim gibi bir insansın yetenekli ruhum benim
beraberce yaşadığımız tüm anılarımızı yazıyorum
sen ünlü olunca satacağım bende sinsilik var biliyorum
şaka bir yana ruhum,birtanemsin sen benim
en kötü günümde bile,yanımdaydın,gitmedin
7 sene boyunca seninle eğlendim coştum
sınıfta dans ederken çoğu zaman rezil oldum
acı,tatlı ne yaşadıysak dünyalara değişmem
sen benim için dünyadan değerlisin,cidden
tanıştığımız zaman çılgın,çatlak ve küçüktük
birtanecik kankim;bak,beraber büyüdük
şimdi ne değişti sanki,sadece boyumuz
ama artık biliyoruz,tek değişmeyecek şey ebedi dostluğumuz
çok duygusallaştım,ağlatacaksın beni
kusura bakma ama bu şiiri bitirmeliyim kanki
hayatımın anlamı,seni çok sevdiğimi unutma
en içten mısralarımla ruhun Naylon Prenses

bu mektubu ne zamandır saklıyorum muhtemelen bir ömür benimle kalacak.oldukça komik seviyorum bunu.

not:naylon prensesle birbirimize ruhum diye hitap ederiz.

oldu o zaman
                                                                                aptal kovboy*

Hiç yorum yok: