Bu Blogda Ara

23 Ekim 2011 Pazar

Huuhhuuu biri var mı?

  Biz yokuz şahsen.Yani her pc açtığımda şöyle bir bakıyorum ama bayağıdır yazmıyoruz hiçbirimiz affedin. tabi okuyan varsa. Ama bundan sonra kısa kısa yazmaya karar verdim. Şimdi şöyle ki, okul iyi güzel. Ama bizimkileri çok özlüyorum. Aptal Kovboy'un ve ATSK'nın 11. yaş günümde bana yazdığı mektupları buldum, hüngür hüngür ağladım. Sizi Seviyorum!

2 yorum:

Domatez dedi ki...

ohuyoruz biz yaa :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

ahaha valla öyle :D şu aralar liseyi bırakıp konveksiyoncunun yanında çalışmayı filan düşünüyorum :D