Bu Blogda Ara

3 Kasım 2011 Perşembe

ne diyorum lan ben?

hayat zor mu ?
-bilemedim ki bak şimdi
işin özü sadece yazmış olmak için yazıyorum... yok yok öyle değildi o yazıyorum lan işte.
hayat zor malum yolları bir hayli pürüz.ne diyorum lan ben? valla içmedim.ama vodka bayıldır su ayıltır. heeey! duş almam lazım abiii ayılmam gerek.evet şu an kafamın güzel olduğu konusunda hemfikiriz sanırım ama değil sadece doğuştan gelen bir şey bu yani ben doğduğumda vücudumdaki temiz kan tekila,kirli kan viskiydi.süt yerine rakıyla beslendim ben,o zamanlar tek bir mantık vardı özünde "ikisi  de beyaz".ama bebekken bana bira vermediler.bira çiş yapar bez yetiştiremeyiz dediler.büyüdükçe sevdim ben de onu sevdikçe bağlandım (bak yine şahane saçmalıyorum).ben hayatım boyunca hiç alkolik olmadım hep düzenli içiciydim ki önemli olan buydu zaten.mesela ben başladığım içkiyi bitirmeden kalkmam masadan büyüklerimiz öğretmedi mi "başladığın işi bitir" diye? aynen o tarz bir mantık benimki de.yazıya başladığımdan beri de ya yazı silinirse diye düşünüyorum sanki çok mükemmel yazıyormuşum gibi.arada kendime ana bacı sövmek istiyorum yok yok sadece istemekle kalmıyorum yapıyorum hem şey denmiyor muydu istemek yapmanın yarısıdır? öyle miydi o?

olum baktım da kafiye olayının amına koymuşum (sevmem özünde çaktırmayın).şiirsel gibi olmuş satır satır mı yazsam lan bunu.neyse onu sonra bi ara düşünürüz şu an kafam bulaşık teli oldu.

içmedim ulan içseydim söylerdim.samimi söylüyorum bak.kafanı yorma böyle şeylere.hepiniz çok çılgınsınız aslında.

                                                                                                               aptal kovboy*

Hiç yorum yok: