Bu Blogda Ara

27 Mart 2012 Salı

Çocuğun sevgilisinin yanında çocuk için "çok tatlı yaa" diye bağırmayın bence

  Şimdi şöyle ki, benim semtimin iki tane servisi var ve benim arkadaş olduğum insanlar o diğer serviste. Son sınıflar okula gelmeyince servisler boşaldı, ben de diğeriyle gideyim dedim. Eskiden bana yazan ama benim "yazamadığım" bir çocuk vardı, el salladım ona. Sonra da bağırdım "Oğluuuum el salladım laaan çok tatlı yiaa" diye. Sevgilisi o servisteymiş, dönüp "yalnız o benim sevgilim" demiş, duymadım. İnsanlar beni susturup olayı anlattılar. Kızdan özür filan diledim. Direk çocuğa mesaj attı aten. Aşırı rezil oldum oğlum ya. Hadi onu geçtim bizim mallar "başkasıyla çıkıyo gibi yaparsan bişey olmaz" diye, birini buldular.
  Sadece sarılarak yürüyeceğiz filan, onlar da görecek. İlk turda o çocuk (Hadi adı nehir olsun) da okulun çevresinde dönüyormuş ve ikimiz de aynı yönde döndüğümüzden bizi göremedi. İkinci de "Çocuk kantinin önünde oğluum" diye bağırdılar, kantinin içindeymiş görmedi. Üçüncü de elma yiyordum, zorla dışarı çıkardılar çıkıyormuş gibi yaptığım çocukla(onun adı da aslı olsun. İkisininki de kız adı oldu ama bağlantı kurarsanız gerçek adlarını bulabilirsiniz. Şey gibi hani işte "iyi bir çocuk olursanız şirinleri görebilirsiniz.") yine görmedi. En son "Yeter ulan tek gezeceğim" diye Aslı'yı yanıma almadım, bahçede direk Nehir'le gözgöze geldim. "Aslı'yı bulun oğluum" yaptım, çocuğu getirdiler baktım ortada Nehir yok. Sıkıldım "kadere sıçayım ne bok olursa olsun " diyerek uzaklaştım, Nehir'in en yakın arkadaşını gördüm. ama galiba Nehir'in sevgilisi bizi görmüş. Tabi onlar görsün diye Aslı'yla dipdibe dolaşırken müdür de aralarında olmak üzere bir çok hoca, "görmemesi gereken insan tipi" bizi seyretti. Çocukla çıkmıyorum ama okulda hocalara sorsak "hangi öğrenci biriyle çıkıyor" diye, ilk beni söylerler. Böyle mal haller. Aslı da gerçekten çıktığımızı falan düşünmeye başladı, çocuk tam bir öküz bi dahaki postta yaptığı öküzlükleri de anlatacağım. Ayrıca Nehir'in sevgilisi Aslı'yla çıkmadığımızı gayet anladı ikinci günde. Söyleyeceklerim bu kadar efenim, hepinize iyi akşamlar
-KupaKızı

4 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

Hımm Nehir dediğine göre asıl ismi Deniz olabilir..

Denizin sevgilisi aslı ise aslının gerçek ismi Irmak olabilir...

biraz çıkarım yapma bilimi için güzel bir antrenman sağladın aynı zamanda teşekkür ederim..

Bir de şöyle bir durum var gibi önce ondan hoşlanıyormuş gibi belirti yaptın di mi sonra bunu örtbas etmek için 2. bir girişim yaptın sonuç daha beter oldu bir de üstelik sevgilisinle(Aslı dediğin) kıskançlık durumları yaşıyor olabilir...

iyi şanslar dilerim..

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ahaha üzülerek söylüyorum iki tahmin de yanlış enes :( Bir de ben Nehir'den hoşlanmıyormuş gibi yapmak için Aslı'yla çıkıyorum rolündeyim yani aslı da erkek ve şu an ikimizin çıktığına inanmış halde

Arrow Cave dedi ki...

hımm her zaman davalarda doğru çıkarım yapamayıp yanıldığımız olaylarda mevcut bunu yanlış değerlendirilen olaylar bölümünde bana hatırlatırsın artık;DD

önemli olan katılmaktı;DD

bilgi az olunca doğruluğa ulaşmak zor olabiliyor yine de herşey için teşekkürler kupa kızı aydınlanma yaşamamı sağladın;DD

Arrow Cave dedi ki...

Abrakadabra....

Buradan 1 MiM çıktı..;D