Bu Blogda Ara

17 Mart 2012 Cumartesi

itiraf ediyorum vol.2

  Küçükken komşu bizi kahvaltıya çağırmıştı, annem de gitmiş börek almış kendi yaptığı kekleri koymuştu. Benim yaşımda kızları da olduğundan hemen gitmek istedim, annem de tabakla yolladı beni. Fakat ki kapıyı çaldım, çalarken böreklerin yüzde 70ini yere düşürdüm ( bir kere de tepsiyle ışıkları kapatmaya çalışmış çayları üstüme dökmüştüm ona da geleceğim) O anda annemin "Allah senin belanı versin nasıl düşürürsün o börekleri" nidaları ve elde bi terlik eşliğinde beni başkasının evinde kovaladığı film sahnesi beynimde cirit attı. Hoop eğilip aldım yerden börekleri tabağa koydum, kadın açtı kapıyı. "Ay niye zahmet ediyo bu senin anneciğin yia" diyerek aldı elimden. Kahvaltı boyunca vicdan azabı çektim, "yemeyin pis öcülü onlar mikrop kapcaksınız yaa yemeyin" diye bağırmak istedim bir cüneyt arkın misali. Fakat ki ben hariç herkes yedi galiba, ben de çok az şey yiyebildim. Saçma ama bugün dahi suçlu hissederim o gün için

5 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş gitmiş, boşver :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

İçimde nutke kaldı napalım (nutke miydi o bilemedim)

Arrow Cave dedi ki...

böyle arada herşeyi düşürür müsün bol dezenfanktlı menülerin vardır olsun halen hayattalar di mi;D

Aptal Dörtlü dedi ki...

Evet günümün çoğu hayatın amacını aramakla geçiyor, ki bunda ciddiyim :D

Arrow Cave dedi ki...

iyi şanslar dilerim..