Bu Blogda Ara

30 Mart 2012 Cuma

Seni Seviyorum

  Ve sevmekten hiç vazgeçmeyeceğim. Geçemem zaten, olayın kötü yanı bu bence. Seni sevmekten vazgeçemem. Her gün kalbimdeki boşluğu doldurmak için elime bir fırsat geçiyor ve ben bile bile yine seni seçiyorum.
  Gidebilsem keşke. Bambaşka bir yere, farklı bir ülkeye, farklı bir dile, farklı insanlara. Yapamıyorum ya, yapamıyorum işte. Hoş senden vazgeçebilsem de gidebilir miyim tartışılır. Neden bu kadar bağımlıyım ki sana? Ve sen neden bu kadar bağlı olduğumu düşünüyorsun ki sana? Böyle düşünmen de sinirimi bozuyor, güçlü durmak istiyorum anla işte. Sadece dünyaya göstermek için senden geçmiş numarası yapabilirim ama bu beni öldürür. Gitme be, ben git desem de kal sen. Ben "güçlüymüş gibi" gözükeyim, sen gitme. Kalbini kırmak istememiştim ama kırdım işte, hep yaptığım şey değil mi? İyi oldu diyorum bazen, gerçekten iyi oldu. Söyleyemediğin her saniye yüreğinde patlıyor çünkü.
  Merak ediyorum neden tek olamıyorum ben. Neden kendim harici herkesi seviyorum. Onlar gittiğinde kafayı yiyorum, ruhumun cesedini bedenimde taşıyorum. Gerçekten zor, seninle de yapamıyorum sensiz de. Gitmesen be, gitmesen

6 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

Duble mimlendiniz;DD

megalomanyak dedi ki...

ödülün var sayfamda:)

Arrow Cave dedi ki...

1 ödül kazandınız,epiniz birden;DD

B.ŞAN dedi ki...

Ödülünüz var!... :)

megalomanyak dedi ki...

hey mimin var bende:)

Aptal Dörtlü dedi ki...

Hepinizden özür dilerim, Aptal Kovboy filan yazmayı bırakınca ben de okula daldım buraya giremedim uzunca bir süre. Ödüllerden dolayı çok teşekkür ederiz, onur duyduk gerçekten. Mimlere de bakmaya çalışacağım geç olursa affedin :)