Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2011 Pazartesi

çapsız ölümler,karamel tadında hayat

aptalların aptalı aptal kovboyum ben işte
dedem öldü ve ben hayatımın en büyük filminde oynuyorum şu sıralar ee geleceğin oyuncusuyuz sonuçta bir gün biri gelicek herkesin ağladığı delirdiği sahnede geç ortaya kahkahalar at dicek bana biliyorum ve ben şimdi sadece buna hazırlanıyorum aslında. hoş pek olmuyor ama yine de sıkıyorum kendimi ağlamamak için dün resmen krize girdim ama hayatımdaki en önemli 3 erkekten(babam dedem dayım)  birini kaybettim.ama sanki ölmedi gibi geliyo sanki her an kapıdan giricek ulan eşoğlu eşek nerdesin dicek gibi geliyo.telefonla arayıp kızım bu bilgisayara yine bişi oldu ne bu lan dicek gibi gelio. ya şimdi kim haftasonu onlarda kaldığımda gece saat on iki birde sucuk partisi yapıcak kim gelip en sevdiğim meyveleri alıp elleriyle hazırlayp getircek.yokluğu her şeyden daha ağır geldi.haytımda ilk defa birini kaybettim ve evet anladım ki hiç bi şey için üzülmüye değmez hayatta en büyük acı birini kaybetmek şuan arkamda dedemin hep odamda duran fotoğrafı var ve ben arkama dönmeye korkuyorum bakıp ağlamaktan gebermeye korkuyorum.tek tesellim hastanede çok acı çekiyodu ve şimdi hepsi bitti :)

bu olayla birlikte bihterle de konuştum ya ne zaman kötü bişi olsa kız yanımda bende o anın verdiği hüzünle kızla gayet can ciğer konuşuyorum. telefonla aradı falan konuştuk biraz.ama kız yavşak yani bu bi gerçek ay çapsıza nasıl yavşıyo nasıl yavşıyo. dün krizden çıkma olayımda süperdi ha benim çikolata olan ablam geldi bana aptal kovboy kendine gel daha bihterden çapsızdan bihterin sevgilisi fareden intikam alıcaksın dedi.tanrımmmmmm nasıl gülmeye başladım salak salak anlatamam (of konudan konuya nasıl zapladım ama ee konuyu bi şekilde değiştirmem gerekiyodu öle çok ağlayamam ben ) :D

ve bomba olay karamel c.tesi ataköyde aptal kovboy foreveeeeeeeer diye bağırmış olayın ayrıntılarını bilmiyorum ama ben bunu duyduğumda kalbim ağzımda atıyodu.seviyorum falan yani :D
o çapsızı da  su samurları siksin kesin bihteri seviyo ibne ya neyse ben zaten karamele odaklandım offff fena saçmalamaya başladım farkettim ama insan bi yerden sonra deliliğe vuruyo napalım yani



ps:çapsızı unuttum yani en azından şimdilik

Hiç yorum yok: