Bu Blogda Ara

11 Mayıs 2011 Çarşamba

aptal kovboy çapsız kovboy elini yine tutsun istiyo :'(

seviyorum yani böle çok seviyorum öle böle değil. yani ben bi yerden sonra durur benim sevmem dedim bu böyle olmaz dedim ama olmadı gene sevdim. ah çapsız ah şimdi ben bunu yazdığım için naylon prenses avrupada tütün saran kız ve kupa kızı ağzıma sıçıcak.bırak şu malı ağzına sıçtırma dicekler. ama olmayınca olmuyo. zaten artık bihter kaltağını da takmıyorum tamam sırf çapsız onu fotoğrafını beğendiği için facemi dondurmuş olabilirim görmemek için. ama napabilirim ayrıca genel olarak takmıyorum yani .fakat şöle bi sorun var çapsız da beni takmıo insan bi mesaj atar nerde ya nerde of amını su samurları siksik senin çapsız.
ama ama ama dün yanına oturdum birlikteydik falan hoş şeyler bunlar yani ya onu bunu geçtim zil çaldı sınıfa gitmem gerek yanından kalkarken sen zaten beni istemiosun ben gidiyim dedim yoo istiyorum dedi hop kalktığım yere geri oturdum zili falan siklemedim durdum biraz daha nası bi malım ben ya .

ama çapsız farklı karamel farklı tabi.karamele aşığım çapsıza da şey eee neyse ondan işte ben de bilmiyorum tanrııım 2 gün önce karamelin doğum günüydü şarkı yaptım lan . bugün onun doğum günü hem sarhoşuz hem yastayız bir bar taburesi üstünde benim onu sevdiğim yaşlardayız. çok güzel değil mi ama. ayrıca karameli aylardır göremiyorum en son 29 ocakta gördüm bugün ayın kaçı mayısın 11i aradaki fark akıllara zarar  özlüyorum işin özü .ayrıca çapsız da beni taksın istiyorum :'(
bi de problemli ailem var benim ya dersane puanım düşük gelmiş annem bunu gördü tam da ben test çözerken senden bi bok olmaz sen adam olmazsın dedi.sinirden aldım elime geçeni attım odamın kapısından dışarı kitledim kendimi odaya psikolojim bozuldu ben burda kendimi toplamaya çalışıyorum karının yaptığına bak arkadaş ne lan bu böle. sonra yok annemin dedikleri yok dedem olayı yok bu (ağlamışken her şeye ağliim dedim ) hepsine ağlaya ağlaya uyuyakalmışım ve sonra odamda beliren o şey halı yıkama makinesi ve temizliçi kadın ve uykumun bölünmesi öldürün lan beni falan oldum.
ve yaptığım son mallığı söliim dün çapsıza çapsıııız diye mesaj attım uyumuş dengesiz sonra sabah iletim raporları geldi durup durup iletim raporlarına bakıyorum evet evet malsın sen seslerini duyuyo gibiyim :D
bi de bi de o salağın şimdi yine elimi tutması,yine yakınlaşmamız için yapamıcağım şey yok ama odun arkadaş odun nerdeeee ona burdan bi gel yanıma istersen tut elimi yeniden bırak kararı rüzgar versin şarkısını armağan ediyorum.
bi de sbs yakşaltı amını siktimin sistemi ya gençliğimi yaşayamıyorum lan bıktım.şimdi yine test çözücem ooof off
neyse ben gidiyorum ineklicem mööööööööö  ayrıca çapsızla ilgili yazdığım için çok sorry ama seviyorum kapiş ? :D

Hiç yorum yok: