Bu Blogda Ara

5 Mayıs 2011 Perşembe

gece gece ağlatılmak da güzel!

Ya aslında ben Siyaset Meydanı'nı izliyordum.Bir kadın gördüm,baya iyi konuştu ben de araştırmak için nete baktım.Blogu varmış ben de 'lan bloglar yasaklandı.Bari bizimkine girip bakim'dedim.Ama bizim salakların yazısını okudum ve gecenin 1 buçuğundan oturdum ağladı.Ya ben mi çok sulugöz oldum bunlar mı çok duygusal yazıyor?!!
    Bari bizimkilerin yazılarına cevap yazayim.Öncelikle 1 Mayıs'a gittim ama iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyom.Aslından emekçiler için gittiğimi düşünürsem doğru ama yapılanlar :@ Her neyse gittim işte değiştirilcek bir şey yok :)
    Aptal Kovboy seni seviyoruz ve hep yanındayız <3 Ne zaman nerede istersen buradayız :) Sana yazmaya çalıştığım tekerlmeyi bir de buradan söylemek isterim.
Bir Aptal Kovboy varmış,çapsızı severmiş karamelli çapsızı daha çok severmiş.Bu tekerlemeden sonra ATSK'ya tekerleme yazmak yasaklanırmış :D
   Bu arada şunu aklından çıkarma!!Bizim yanımızda rol yapmana gerek yo ;)

Kupa Kızı,doğum günün geçti ama bloga ancak girebildiğim için şimdi de kutluyorum.Zaten bizim gibi delilere her gün bayram,doğum günü değil mi? :D DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KK!!! SENİ SEVİYORUM!!! Her şey için sana teşekkür ederim.Beni sevdiğin,bana değer verdiğin,bana güvendiğin,bana yardım ettiğin,her şeye rağmen yanımda olduğun,ikiyüzlülük yapmadığın,bencil olmadığın,benim için endişelendiğin için kısacası KUPA KIZI olduğun için teşekkürler!! Tekrar tekrar söylüyorum Seni Seviyorum!!!
         Naylon Prenses manyaksın,anana söylemişin,buralar uzağız ama sen N.P'sin.Seni seviyorum N.P <3

Hiç yorum yok: