Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2011 Pazartesi

GERİ DÖNDÜM BEYLER- CcC KUPA KIZI CcC

   Bayadır yazmıyordum dedim bir yazım yani. Yarın din sınavı var vallahi dine imana geldim, sor herşeyi bilirim (yada bilemem) Neyse.
   Bugün burnumun üstüne ağda yaptım evet yaptım peki niye yaptım? Çünkü gerizekalı Aptal Kovboy(ki adı bence çok iyi seçilmiş) bana "aa benim Çikolata Ablam siyah noktalarını kuaförde ağdayla aldırıyor, sen de öyle yapsana mal" dedi. Dedim bi yapim yani, o kadar Chocolate Abla. Ve şimdi burnum böyle neon tablolar gibi, floresan ampuller gibi PARLIYOR. Bildiğimiz parlıyor yani bi de bi boka yaramadı hatta bence daha kötü oldu, her neyse.
   Hayatım monotonlaştı hiç bişey yapmıyorum. Ve farkettim ki artık o mal çocuğu siklemiyorum. Evet bari hayatımı renklendiren olayları anlatayım biraz. Geçen bilirsiniz, Aptal Kovboy dedesini kaybetti.(Hayır, tabisiki hayatımı renklendiren olay bu değil.) Bir kaç gün sonra N.Pnin annesi ve benim annem taziyeye gitme kararı aldı. Dediler Kupa Kızı, Naylon Prenseslere gitsin, N.Pnin annesi onları, sonra K.Knin anasını alsın filan. Her neyse gittik işte. N.P alt kattan yemek alacak bu sırada müzik dinliyoruz ve ben üstüne o şarkıyı söyleyerek ,naylon Prensesin beyin hücrelerini tek tek intihara sürüklüyorum. " Ben gitsem kapıyı sen açar mısın, anahtar alayım mı" dedi. Dedim taaabisiki alma ben burda ne güne duruyorum ben açarım falan. Bu kız gitti ama gelmiyo. Ben de bağıra çağıra şarkı söylüyorum ve Tanrı bana böyle bir yeteneksizliği nasıl bahşetmiş acep diyorum. Tam "uğyykuhsuzzz hğerr gkeceee" diye bağırırken N.Pnin babaannesini gördüm. Kadın kapıda durmuş sırıtıyor ama aynı zamanda acıyor yani bariz. N.P geldi kapıyı yumrukladım göt kafalı(babaannesinin yanında kafama göt demedi tabiki)  komşu çıktı niye açmadın mal dedi. Dedim duymadım. Öyle yani bu.

  Haa bir de aklıma geldi yazmasam valla içime oturur. Şimdi bu ATSK, ben ve N.P burger dayız. Aldık tepsileri dışarı çıkcaz. Ama ATSK bi garip böyle, hipnoz olmuş gibi kız, beyinsiz maymunlar gibi kilitlenmiş cama yürüyor. Herhalde anlar da yana döner dedim. Bu gitti,( tam göz hizasında "Ateşş seni çağırıyooo" yazılı yapıştırmaya rağmen) şak diye cama kafasını geçirdi ve "ay" dedi. "Ay" yani. Böyle ayağım çarptı gibi. Ama ki kız o anda daha camla boşluk ayırt edemiyor,ben gülmekten kıvranıyorum ve insanlar bize bakıyor.

    şu anda 0 takipçideyiz aceba neden diye düşünerek kendimi boşuna yoruyorum ve yeter diyorum bizi okumayan ve büyük ihtimalle okumayacak olan bütün izleyicilere öpücükler byes

Hiç yorum yok: