Bu Blogda Ara

1 Haziran 2011 Çarşamba

Son 3 Gün.. Yada 2 tam bilmiyorum...

  Selam ben Kupa Kızı,  evet başlıkta yine zekamı konuşturdum. Söze bugün okuduğum bir sözle gireceğim: " Herkes iç don giydim sanıyor, jartiyer giydim kimseler bilmiyor..." Neden böyle lafa girdim ben de bilmiyorum ama hoşuma gitti anlayın işte.
   Çok garip rüyalar görmeye başladım. Geçen gün bir gemi batıyordu, dedim okumayayım hep boktan şeyler çıkıyor, sonra dayanamadım açtım okudum. Tam çıktı yani "bir yakınınızı kaybedeceğinize işarettir." Peki bugün ne gördüm? Bizim iki salak Aptal Kovboy ve Naylon Prensesle gittiğimiz gitar hocamız kuaför dükkanı açmış adı da "derinsu" Kuaför aynı zamanda lunapark ama, içerde oyuncaklar filan var. Neyse efenim peki bilin bakalım başka ne gördüm? BURNUMDAN  BEŞŞ SANTİMLİK BİR KIL ÇIKMIŞ. yok yeminle abartmıyorum beş yani, ister inanın ister inanmayın psikolojim bozuldu.
     Bir arkadaşım var, adı x. Sevgilisi vardı o da y. Birlikte kolkola gezerler, bilinmeyenlere doğru yol alırlardı. (yeni test çözdüm de) İşte bu gerizekalı Y, Xi üzdü. Ayrıldılar. Ben de faceimi dondurmuştum, ATSKdan giriyodum o zamanlar. Dedim şu çocuğu bir ekleyeyim. "Tanışıyor muyuz?" dedi. Bir tepem attı. Yok yani, erkek arkadaşımı eski erkek arkadaşımla yatakta basmışım gibi. Tabi bu gay bir ilişki oluyor, her zaman demişimdir "Bir kadınla aldatılmak, erkekle aldatılmaktan iyidir". Ha kadınla aldatsa geçirmez miyim? Elime geçirdiğim ilk oklavayı(ki heryerde oklava olmayacağı için sivri olan herşey olabilir diyelim.) hiç müsait olmayan yerlerine geçirerek bir ömür boyu çocuğu olmamasını sağlardım ki bu işine gelebilirdi. Prezervatif harcaması azalırdı şak diye. Üff neyse, "tanışıyor muyuz?" dedi. İçimden şunlar geçti: " Sen kime tanışıyor muyuz diyosun göt suratlı? Sen kimsin ki bok kafalı it? Senin .................." Noktalı bölümler çok uygunsuz ama yaratıcı. Yaratıcı küfür etmekte üstüme tanımıyorum ama ne yazık ki bu bir yetenek alanı değil. Tabi hafifletilmiş küfür içerikli bi mesaj yazdım, sonra da bastım engeli. Sor bana pişman mıyım? Yoo dostum yooo haketmişti.

   Bir gün, bu blogla ünlü olursak ( ki bu ihtimal benim bülent ersoyla evlenme ihtimalimden bile düşük kanımca) telif hakkını üstüme istiyoruz. Evleneceğim adamın evini üstüme yapmasını istemeyebilirim ama bunu istiyorum. O blog beeenim olmalıı. Bütün bloglarıı isstiyorum.
                                                                                                                         Yazan : İçimdeki Hürrem

Hiç yorum yok: