Bu Blogda Ara

23 Kasım 2011 Çarşamba

bira? -yok. tekila? -yok. toblerone? -yok. pizza? -yok. pardon pardon yaşıyor musun sen aptal kovboy? -yok.

hmm size bahsettiğim biri vardı hani kuzenim bulmuştu,sanatsaldı,itüde okuyordu,fransız ayakkabıları giyip papyon takıyordu.heh işte o çocuğu üç aydır görmek istiyordum ve artık rüyalarıma giriyordu ki tam o dönemde yani geçen hafta ben bu çocuğu gördüm.oturduk muhabbet falan ettik.tatlı tatlı bir şey.ama arkadaş oluruz anca diye düşünmekteyim.neyse neyse o da yeterli özünde yani bu çocuk hayatımda gördüğüm en çok bana benzeyen erkek sanırım.benden daha sanatsal hatta o derece.yaşıtlarımdan beklemicek bir davranış bu.yaşıtım değil üç yaş falan var aramızda ama 3 yaş ne ki? cem adrian konserine gitmek kısa film çekmek gibi hayallerimiz de mevcut tabi.

bu hayatta kilo kilo kilo diye bir problem var.acı ama gerçek.ben de baktım bu kilo olayı dur durak bilmiyor hop düştüm yollara.gittim doktora."usta bana tak iğneleri" dedim.yok yok öyle olmadı "şey merhaba ben akupuntur taktırcaktım" dedim.sağolsun saglam geçirdi hemen iğneleri.ama acımıyormuş onu algıladım.bir de kol gibi bir diyet listesi verdiler.ya içinde çikolata yok.içki yok.yaa balığı bile kızartma yiyemiyorsun o derece.onu bunu geçtim pizza bilem yok.ama hayatımdaki bütün güzel şeyleri çıkarınca bu iğnelerle bir iki ayda fıstık gibi olabilirmişim.fıstık gibi olmak mı,çikolata içki pizza mı? diye baya bi gittim geldim ama kalbim her ne kadar "bira,tekila,pizza toblerone" dese de mantığım "aptal kovboy sikcem kalbini az zeki ol başla şu diyete mutlu ol" dedi.bunun üstüne bir daha düşündüm dedim kalp kalp dediğin nedir gülüm? ve mantığımı seçtim.hala mantığımın yolundayım.mantığım olaya bir de dip not düştü,eğer kilo verirsen yeni çocukla kanka değil sevgili olursun gibisinden.hop o noktada "kalp kim? o ne? ne zaman icat edildi?" dedim o tarz bir durum yani.bilmem anlatabiliyor muyum?

oldu o zaman.
ben yarın yine can bonomo'dayım bir gelişme olursa gelirim buralara.bir de kilo verme olayımı buraya sürekli yazacağım.
 hadi muhabbetle  
                                                      aptal kovboy*

8 yorum:

Larien dedi ki...

"kalbim her ne kadar "bira,tekila,pizza toblerone" dese de mantığım "aptal kovboy sikcem kalbini az zeki ol başla şu diyete mutlu ol" dedi"

yemin ediyorum bu cümleleri duymayı bekliyordum birinden :D kol gibi bi diyet listesi de bende var ama lanet olası çenemi tutamadığımdan spora başlayalı 1.5 ay olmasına rağmen gram veremedim :((

yaz buraya yaz yaz da güçlerimizi falan birleştirelim fıstık gibi olalım yaza kadar innnnşallah :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

uuuuv şu an kendim gibi birini daha bulduğum için nasıl mutlu oldum anlatamam.gel biz seninle burda dertleşelim toblerone diyelim tekila diyelim falan :D
ama yok yok sabredicez,dayanıcaz fıstık gibi olcaz larien inanıyorum buna.sonra gelsin tekilalar gitsin şaraplar :D

Arrow Cave dedi ki...

bira,tekila,pizzaitoblerone,vodafone hayatta yoksa niye yaşanır ki bu dünyada;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

özünde yaşanmaz ama kilo büyük problem arada ara vermek gerekiyor onlara da :D

Adsız dedi ki...

deli gibi kar yagan bir donemde otobus yolda kaldi. gidemiyoruz hic bir yere, otobusun icinde bir kadin ve cep telefonunun sarjini bitirene kadar akliniza gelebilecek her haber ajansini ve televizyon kanalini aradi. arada gazete ve radyoda aramis olabilir. bu hatun birden cigirmaya basladi ve agzindan cikan kelimeler; "bira yok, sigara yok, ne yapacagim dagin basinda" seklinde dizildi. yazinin basligini okuyunca o hatun aklima geldi. uzattigim bir dal sigarayi sinir krizi gecirerek icmesi, elinin ayaginin tiremesi geldi.

Aptal Dörtlü dedi ki...

o hatunla iyi anlaşırmışız gibi geliyor.bir yerlerde bulabilir miyim ben onu acaba ? :D

Adsız dedi ki...

uzerinden o kadar zaman gecti ama isin tuhaf tarafi o kadin o kadar yer aramasina ragmen ben bir kere olsun onu herhangi bir yerde gormedim.

Aptal Dörtlü dedi ki...

dünya büyük de geç :D