Bu Blogda Ara

17 Kasım 2011 Perşembe

Öküzlük budur.

  Ciddi öküzüm ben ya, gerçekten ama. Tabi ben Kupa Kızı. Benim için çok değerli olan bir arkadaşım var, gerçekten kardeşim gibi gördüğüm, her kötü anımda yanımda olan, neşelendiren ve çok güvendiğim. Geçen gün telefonda konuşuyorduk, konu yaşa geldi. Yaşıtız,sadece ay farkı var. Konuşma şu:
Kupa Kızı: Ben senden büyük müyüm lan? Bayramda elimi öpersen bir lira veririm.
A: Bilmem Kupa Kızı, büyük müyüm düşün?
KK: (Burada doğum gününü unuttuğumu farkettim ve dumura uğradım) Ee bayramda bir yere gidiyor musunuz ya?
  Sonra konu değişti, ama yine sordu tabii ki, sormasa şaşarım zaten.
A: Kupa Kızı benim doğum günüm ne zaman?
KK: (Kahkaha attım) Eee şey ee ekim, yok yok kasım. Kasım mı lan? (burada panik oldum) Ohaa geçti mi yoksa, A, çok üzgünüm ciddi unuttum ya nolur affet ayy inanamıyorum kendime, geçti mi? Geçmedi de nolur
A: Dalga geçiyorsun değil mi?
KK: Geçti mi yani? Ekim doğumlu muydun sen ya? Kasım mıydı? Ee çok ama çok aşırı üzgünüm ya dur hatırlayacağım, olur kapatma.
A: (Burada kızın sesi çok değişti) KK, sana harbi inanamıyorum. Kasım mıydı ekim miydi onu söyle?
KK: Ee ekim yaa ekim. Ya da kasım. off bilmiyorum
A: Görüşürüz KK, gerçekten çok sinirliyim sana karşı konuşamayacağım

dedi ve yüzüme kapadı tabi ki.

  İlginç tarafı, sonra hatırladım ki doğum günü 12 ocaktı

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizi de sayfamıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

ELFony dedi ki...

Pffff... Nolcak ki unutsan? Bence bunun bi tarafında öküzlük yok.. Yorgunluk var..

enes dedi ki...

Yakın tahminde bulunmuşun yine de joker hakkı istemeliydin;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Adsız, teşekkürler sayfanıza da baktım :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

Elfony, ya ben o kadar unutkanım ki zaten bu tarz şeyleri bana kim yaparsa yapsın umursamıyorum. Ama bahsettiğim kişi her sırrımı bilen, gerçekten en iyi arkadaşlarımdan biri. O kadar yakınımdakine bile yapınca,ciddi öküz hissettim

Aptal Dörtlü dedi ki...

Enes, hiç sorma çok yakın bir tahmindi gerçekten :D

googhan dedi ki...

bırak arkadaşı sevgilimin doğum gününü bilmezdim ben.

ayrıldığımızda 2 hafta falan kalmıştı, 'doğum günün unutan sevgili' damgası yemeden bitmiş oldu böylece ilişki :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ahaha çok hoşmuş :D Sonra şey de mantıklı bence, hediye almamak için 13 şubatta ayrılanlar, 15inde geri dönmek isteyenler