Bu Blogda Ara

20 Kasım 2011 Pazar

Defterimde "gökyüzünde dans" teklifi

Öncelikle merhaba ben ATSK!! Ünlem sevdalısı da denilebilir :D. Her neyse konumuza dönelim yani deftere.
  Şimdi ben biyoloji çalışırken defterimde bir yazı gördüm.Hiçbir zaman günü gününe tekrar olayını beceremediğim için o yazının oraya ne zaman yazıldığını da bilmiyorum.Aynen şöyle yazıyor defterde ''Benimle gökyüzünde dans et küçük prenses''. Ama böyle salaş tam okunmaya bir yazıyla yazılmış ve kimin yazdığını bilmiyorum.

    İlk başta Farklı yazdı sandım.(Farklı lisede edindiğim bir arkadaş)Ama o değilmiş.Sonra ona yazıldı sandım çünkü arkadaş baya popi bir tip.Yavşayanı filan da vardı, o sandık.Ona sorduk o da değilmiş!!!!!Hem zaten fark ettim ki defterinde ilk sayfasında dışarıdan görünecek şekilde benim adım yazıyor.O zaman bunu yazan kim?!!Şimdi iki seçenek var.

1. Benle dalga geçilmiş olabilir.Yani biri yazıp benim ne tepki vereceğimi merak edip dışarıdan eğlenmek istemiş olabilir.Ki bence en mantıklı olan sonuç bu(Zaten iki sonuç var lan neyin dalgasındayım?! :D)) Ama Kupa Kızı bunun olmayacağını düşünüyor.Çünkü bu söz dalga için yazılamayacak kadar güzel :D

2. Biri cidden bunu bana yazmış! Bu korkutucu,güzel,heyecan verici bir olay :) Çünkü söz çok çok hoşuma gitti ya!!Ve ben hayatımda böyle bir şey hiç yaşamadım hatta bir vaka dışında beni sevdiğini kimse yüzüme söylemedi.O vakada sayılmaz zaten çocuk çok yavşaktı. Böyle bir durumda tabii elim ayağıma dolaştı resmen ya kalbim deli gibi çarpıyor valla ya! Acaba bu ciddi yazıldıysa kim yazdı?! Hem nasıl yazdı yani kimseye görmeden defteri ele geçirip nasıl yazdı?!Bu sorular cevap istiyorum ben!! Ya nasıl bir durumdayım şuan onu bile bilmiyorum :S

   Bir de bu kadar heyecandan sonra dalga çıkarsa göt olurum.Ya düşündüm de bu yazının sırrı çözülsün de ben göt olayım buna bile razıyım yani!

4 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

yine de düşünülmeyeni düşün 1.ihtimal olabilir insan dansa defterden mi kaldırır gider yanına benimle dans eder misiniz der gökyüzünü sonra ayarlarız şu an teknik engeller var der di mi..

Aptal Dörtlü dedi ki...

ATSK,bir türlü görmüyor, ben yazıyorum. Hmm çok mantıklı, teknik engeller :D Ama yaşıtlarımız erkekler çok salak ya, hiç biri yanımıza gelip, değil "benimle gökyüzünde dans et" demek, "şurdaki kahvede iki okey oynayak mı, tanışırık" bile diyemez

Arrow Cave dedi ki...

biri gelse gökyüzünde dans edelim THY'den 2 uçak bileti aldım gelir misin dese şansı olabilir yani;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ahaha tabi ki yani neden olmasın :D