Bu Blogda Ara

18 Aralık 2011 Pazar

Bir kere bana eksik rakı koymuşsunuz.


 İLK VE SON
               
‘’Ateşiniz var mı?’’ diyerek yanaştı yanıma.
Ateşim yok.
Diyemedim.
O an dile gelemedim.
İnsan kendinden on kat güzel bir şeyi nasıl oyalar?
Ders bir.
Bir kere bana eksik rakı koymuşsunuz.
Sarhoşluk her işe yarar.
İlk dersimiz alkoldü.

Ders iki.
Bu güzellikte bir hatun,
Neden sorar sana ihtiyacını?
Hiç mi göremez sonunu?
Muhtemel izdivacını?

Ayık olun babalar!
İkinci dersimiz toleranstı.
Uyanık olacaksın.
Daha ötesi var mı?

Velhasıl kelam,
Karşımdaki adamın elinde bir çakmak.
Kibarca rica ettim;
Verir misin?
Vermem.
Vermedi.
O çakmak bana o adamın rızasıyla gelmedi.

Uzaklardan iki çift ayak sesi,
bir de demir kelepçe şıngırtısı duyuldu.

Mevzu bahis sigara;
Benim hayatımda yaktığım SON,
Dünyalar güzeli bir kadının içtiği İLK sigara oldu.
                                                                                         -can bonomo

hep can bonomo'nun şiirlerini yazıyorum nedense,sırf can bonomo'nun şiirlerini okuyormuşum gibi oluyor biraz.ama öyle değil siz çok rahat olun.bir dahakine çok çok başka bir şiir yazacağım an itibariyle onu yazmaya çok üşendim fakat o her gece uyumadan önce okunulcak tarzdan.bloga neden şiir yazdığımı ben de bilmiyorum ama iyi oluyor üç beş güzel yazı okuyoruz.                                           
yoksa ben size burda  bu dünyanın başına gelmiş en iğrenç insanı 1 yıl 2 ay 12 gündür unutamadığımı,her gece rüyamda gördüğümü,aşk manasında değil ama dostluğunu çok özlediğimi,her gün o sinema gününe lanet ettiğimi de anlatabilirdim ama yapmıyorum işte.kafa ütülemeye lüzum yok.

of ulan of hiç iyi değilim.nerde benim içkilerim ?
                                                                                                      aptal kovboy*

Hiç yorum yok: