Bu Blogda Ara

13 Aralık 2011 Salı

mim olayına ben de bir el atayım dedim.

mimlenmişiz.ya nasıl bir kelimedir bu mim? mimlenmişiz deyince sikilmişiz gibi geliyor.evet efenim az bira malım yapcak bir şey yok.
7 özellik falan mevzusu varmış ona bir el atmaya geldim.

1)sanat sevmeyeni ben de sevmem: sanatı sevmeyen,sanat anlayışı bana göre gereksiz,saçma olan insanlarla asla takılmam.hayatta bazılarına göre sanat o kadar abartılacak bir şey değilmiş gibi gelse de benim için önemli.tamam ben de bir şeyler biliyorum ama aman aman çok değil sanat konusunda mükemmel bilgim var da hiçbir zaman demedim ama ben bu konuyu önemsiyorum her gün biraz daha bir şeyler öğrenmek istiyorum. mesela sinemadan anlamayan,kitap okumayan,gidip serdar ortaç,sdemet akalın dinleyen vb. biri bana ne katabilir ki?

2)umursamazım:bir şeyler yaparım bir olayına amına koyar,ağzına sıçarım ama yine de umrumda olmaz.banane diyip geçebilirim çoğu konuda.mesela yarın sınavım olur ben dünya sikime minare.

3)şarkıyı söylemeyi çok çok severim: evet sesi bok gibi olup her yerde şarkı söyleyen o mallardanım ben de.hatta mezuniyetimizde bile sahneye çıkıp şarkı söylemişliğim var. neden yıllardır bu işkenceyi yapıyorum insanlara ben de bilmiyorum.

4)az biraz çılgınım::kafama ne zaman ne eserse o an yaparım.anı yaşa mantığında bir insanım.her gününü yarın ölcekmiş gibi yaşa der geçerim.

5)genel olarak inanılmaz bir enerji var bende: ben çoğu zaman daha doğrusu bir kaç nadir an hariç düz durmam,kıpırdamadan durmam.biriyle konuşurken bile dans ederim sürekli ama. bir yandan şarkı söyler bir yandan dans ederim.bu böyledir hep.

6)gerizekalıyım:yemin ediyorum benden malını bulamazsınız. bir kere matematiksel şeylerin hepsinin amına koyim ya.bir insan hiç mi anlamaz bu bıdı bıdı derslerden? harbi anlamıyorum.sıfır yani.bir de sırf dersle bitmiyor benim gerizekalılıklarım.mesela biri bana bir şey söyler anlamam yanımdakine "ya ne dedi o?" diye bin kere sorarım.hayatım boyunca da hep salak saçma insanlara aşık oldum  bu da bence gerizekalı olduğumu kanıtlıyor(bundandır ki artık aşka karşıyım ulan)

7)kimseyi üstün görmem:ben o "kendinden büyükle saygılı konuşulur." mantığına karşı olanlardanımdır.insan insandır lan büyüğü küçüğü mü var bunun?kendimden bin yaş büyük biriyle saatlerce tartışabilirim hele ki haklı olduğum bir konuysa hiçbir kelimeyi kullanmaktan çekinmem.sırf büyüklükle de ilgili değil hangi makamda olursa olsun fark yapmaz.az biraz ukalayım gibi gelebilir ama değilim.

                                                                                                     Aptal Kovboy*

4 yorum:

men de boor dedi ki...

eksik olmuş, ağzım bozuktur, çok pis küfrederim diye de bir madde olmalıydı :P

enes dedi ki...

çılgın,ayarsız enerji,sanat düşkünü üçü birarada dedikleri bu olsa gerek;DD

Mimi yazdığın için teşekkür ederim;DD

Belki de Hülya Avşarın arayıpta bulamadığı muhteşem sesi vardır haberi yoktur;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Kanka, senin sesin güzel bir kere. ve
Men de boor, tamamen katılıyorum hatta kahkaha attım :D
-Kupa Kızı

Aptal Dörtlü dedi ki...

men de boor ağzım bozuk harbiden ya onu da 8. özellik olarakatan kabul görün :D
enes yok yok gerçekten sesim iyi değil hele hülya avşar arıyorsa amaaaan berbaaat :D
kupa kızı yürü git :D