Bu Blogda Ara

6 Aralık 2011 Salı

Her gidişin bir dönüşü vardır demiş.Palavracı şerefsizin teki.

RAHAT UYU

Dost meclisindeyim ; Cuma’yı içiyoruz.
Çınlar mı kulakların bilmem ama,
Senden bahsediyoruz.
En amiyane tabiriyle,
Kaderine küfrediyorduk ki,
Çok kafam attı ne bileyim.

Sen tabi rahat uyu.

Sen kendini şiirle eylerdin.
Bak büyüdüm şiir yazıyorum.
Ama iyi ama kötü.
Denk gelemedik Ay Çiçeği.
Okusan sen de çok severdin.

Sağlık olsun.

Ben bu ara biraz ‘‘çok yalnızım ulan ben’’.
Anlatabildim mi?

Sen tabi rahat uyu.

Böyle böyle yiyecek başımı benim de dünya.
Bunlar teferruattır. Mühimmat değil.
Az daha sonsuz oluyordum,
Salla dedim bu gemi lafla yürüyecek değil

Sonsuz olacaktık Ay Çiçeği..
Biz sonsuz olamadık;
ama ben bir keresinde güzel bir rüya görmüştüm.
Yetti diyemem; yetmedi.
Bir keresinde bana, ölümüne bir sevgi beslemiştin.
Bitti diyemezsin; bitmedi.

Bilmem anlatabiliyor muyum?

Sen tabi rahat uyu.

Her gidişin bir dönüşü vardır demiş.
Palavracı şerefsizin teki.
Hoş; Olaydı,
Döner geriye, yine severdin beni.
Ben her şeyden çok seveceğim.
Gidersem de sırf sana geri dönmek için gideceğim.


Benim En Güzel Canım.

Gittiğin yerde buradan çok sevil!
Her gidişin bir dönüşü olmak zorunda değil!

Gittiğin yerde de değerin buradan iyi bilinsin,
Oraları bilemem ama sen buralara fazla iyisin!

Dost meclisindeyim Ayçiçeği!
Cuma’yı içiyoruz!


SEN ÇOK RAHAT UYU!

                                                                    can bonomo


çok ama çok şiir okurum,bu da ben de fazla etki bırakan şiirlerden bir tanesi.okuyun.

                                                               aptal kovboy*

3 yorum:

Adsız dedi ki...

blog güzel olmuş kızlar :)

Larien dedi ki...

ben de şiiri çok ama çok severim.

"Ben bu ara biraz ‘‘çok yalnızım ulan ben’’.
Anlatabildim mi?" bu kısma da bayıldımmmm ^^

Aptal Dörtlü dedi ki...

kırmızı başlıklı pollyanna teşekkürler :)
larien şiir aşktır candır.şiirin o kısmının ben de hastasıyım.adam iyi yazmış.
aptal kovboy*