Bu Blogda Ara

4 Aralık 2011 Pazar

Oğlum iyi ki varsınız ya

  70 izleyici olduğumuzu göremedim. Bu çocuğunun ilk adımını attığını görememek gibi. Ya da tamam abartmayayım, çocuğunun ilk "baba" deyişini duyamamak gibi. O da mı önemli ya da ya. Ay her ne haltsa yani.
   Bizi takip eden, yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum cidden beni inanılmaz mutlu ediyorsunuz. Şu blogu iyi ki açmışız diyorum.
   Tabi arada bir diğerleri de yazsa iyi olacak. (Evet sayın Aptal Dörtlü üyeleri, bu lafımdan alının ve yazın artık)
   Şu aralar hayatım alışmakla geçiyor. İneklemeye, sınav haftasına, insanlara, öğretmenlere. İlk çok zor geldi ama (Nazar değmesin) şimdi daha iyiyim.
   Size şu "hoşlandığım çocuğu", nasıl rezil olduğumu anlatıp içimi dökmeyi gerçekten çok istiyorum, şu sınav haftam bitsin tek tek anlatacağım.
                                                                                   Şimdilik, Öpüldünüz
                                                                                         Kupa Kızı
 

Hiç yorum yok: