Bu Blogda Ara

8 Aralık 2011 Perşembe

Yatakta boyun önemi yok

Selam ben yine ATSK! Gazı almışken devam edeyim dedim :)

Başlığın babası benim biricik sağlık hocam.Aynen bu cümleyi kullandı hem de sınıfın ortasında ve direk bana.
Olayın nasıl olduğunu hemen anlatıyorum.
Sağlık dersinde konu aile planlaması gibi bir şey(son ünite filan).Hoca da 'Hepiniz düşünün sevgilinizin,eşinizin nasıl olmasını isterdiniz'diye sordu.Sonra kızlara sordu siz ne isterdiniz filan diye.Bizimkiler başladı üniversite mezunu,kültürlü,kibar,gezmeyi seven cart curt işte.Öylesini bok bulurlar.Ama şey sizden bulan olursa bizim taraflara da yollasın.Her neyse işte böyle Esra Erol'la izdivaç programı tadında madde sıralarken...
   Hoca isyan etti 'Hiç tip söylemediniz kızım adam tipsiz mi olsun?!'dedi.Bunun üzerine kimisi esmer,kimisi sarı dedi.Ben de oradan bağırdım''Benim başım onun çenesine değsin''diye.Hoca da Neden kızım,sen psikopat mısın gibi bir şey dedi.Ben de
-Hocam,benim boyum kısa o çok uzun olursa güzel olmaz dedim.
Ve hoca olaya noktayı koydu:
-Kızım,ileride anlayacaksın ki yatakta boyun önemi yoktur.Zaten boylar eşitlenir dedi.

7 yorum:

Larien dedi ki...

ahahaha çok iyiymiş ya ne rahat hoca :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

Bu ne ki daha ne diyalogları var o hocanın :D baya rahattır kendisi :D

Domatez dedi ki...

Sözün bittiği yeri 100-150 metre geçip sağa dönmüşsünüz siz :D

enes dedi ki...

Belki renk körlüğü yaşamışlardır;DD

Rengarek,her telden çalabilen bir hocaları var;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

@Domatez bu durum ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi :)) Bayıldım yorumuna çok sağ ol! :)
@Enes evet hocalarımızın hepsi baya rengarenktir. :D

Allie * dedi ki...

çok iyi yaa .d.d

Baş Belası dedi ki...

ha ha haaaaa bayıldımm.. Hocanızın bakış açısı harika :)))