Bu Blogda Ara

5 Şubat 2012 Pazar

bak ilk defa bir şey istiyorum.

şimdi bu blogtaki insanlardan ilk defa bir şey isteyeceğim.şu aşağıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz dünya tatlısı (bak kopya da veriyorum fiat punto reklamındaki adam)insan evladının adı ne? ya bakın durum çok ciddi.yani ben ciddi düşünüyorum.belki evleniriz.işte siz de bana adını bulsanız hoş olur yani.hatta sırf adını bulmakla kalmayın kendisini bulun.aramızı yapın.yapın,bulun lan işte bir şeyler.kırk yılın başında bir şey istedik.


aptal kovboy*

17 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

ismi Malul,ülkesi israil..

Domat dedi ki...

http://www.itusozluk.com/image/or-malul_190157.jpg
bu aynı herif mii ??

Arrow Cave dedi ki...

sanırım evet..

Aptal Dörtlü dedi ki...

yarin bir gun ölursem arkamdan "su kisacik blog hayatinda en cok enes ve domatezi sevdi" densin.asksiniz lan siz.
ama enes bu adamin soyadi yok mu yaa? bir de maillerine baksana enes :D
bir de domatez senle de bir mail olayina girelim.seviyorum ben seni :D

Domat dedi ki...

Katılıyorum :)) ben ulaşayım sana :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

aptaldortlu@hotmail.com a mail atabilirsin domatez.guzel olur :D

Domat dedi ki...

mail gönderilmiştir efenim :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

cevabi da verilmis ve mutlu olunmustur efenim :)

Arrow Cave dedi ki...

maillerime baktım kısa zamanda geri döneceğim;DD

sadece adını istemiştin içimde ki Sherlock durmadı araştırdı..

Bana dava ver,araştıracak birşey ver,zihnim durgunluğa isyan ediyor....

Aptal Dörtlü dedi ki...

tamam bekliyorum mailini.
o zaman sira yine sende! soyadini arastir eneeees :D

Arrow Cave dedi ki...

Tam ismi or malul...

Aptal Dörtlü dedi ki...

bana soyadini bul enes. ya da sen git o adami bul bana getir.o daha hayirli olur :D

Arrow Cave dedi ki...

Bu kadar işte OR MALUL bu kadar adamı bulmak,ara yapmak v.b. işler için Esra Erol var en iyisi Scotland Yard'a haber vereyim;DDD

Aptal Dörtlü dedi ki...

or malul mu? o kadarcik mi? adamin adi tuhaf sanki.esra erol'a ciksam "fiat punto reklamindaki adami ve ona benzedigini dusunen taliplerimi bekliyorum" desem ohoooo kimler kimler gelir.basta malul gelir yani.kesiiin :D

Arrow Cave dedi ki...

Malulen emekli olmadıysa tabii;DD

Arrow Cave dedi ki...

biliyorum işe yaramayabilir reklamda oynayan kızın ismini de buldum ismi Sera Tokdemir'dir orada malul baya bi seracılık yapıp bekletti kızı söyleyim bu malul pek güven vermiyor;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

"malulen esprisine nasıl alıştırabilirim kendimi,bunun nasıl üstesinden gelebilirim" derken bir de seracılık çıktı.tanrım kalbim bu ikisini birden nasıl kaldıracak? teşekkürler enes.teşekkürler enes'e bu şahane espri anlayışını veren tanrı.teşekkürler dünya :D