Bu Blogda Ara

23 Şubat 2012 Perşembe

Mimim var bacım gel geelll

  Sevgili Enes bizi mimlemiş. Bi kaç soru cevaplıyormuşuz galiba, buyrun cevapladım

Soru 1:En çok sevdiğin şey nelerdir,nelerden hoşlanırsın?
  Hmm. Bayağı şey var aslında nereden başlasak ki. İzlediğim bi kaç yabancı dizi var, boş zaman buldukça izliyorum moralim onlarla düzeliyor şahsen. Biri How i met your mother, biri two and a half man diğeri de Big bang theory. Dans etmek gibi bi tutkum var, gerçekten benim kadar seven az insan gördüm Aptal Kovboy nadirlerinden biri. Danstan doğan bi müzik sevdam da var, sesim güzel değil fakat ki orta düzeyde gitar çalabiliyorum, farkettim ki bi kaç gün müzik dinlemezsem moralime sıçılıyor. Karakalem yapmayı seviyorum, yağlıboya da deniyorum şu ara ama ona alışmam zaman alacak gibi. Alışverişi, yürümeyi, dışarıda olmayı hobi gibi seviyorum bırak beni yorgun değilsem akşama kadar yürürüm ki bi ara yürüyordum da. Bizim aptal dörtlü ile takılmam en büyük eğlencem, boş beleş biri olduğum için asla "işim var, dersaneye gidicem, ders çalışcam" demedim şu güne kadar. Çağırın gelirim hani. 
Soru 2:Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?
  Facebookumu kapattım asla da pişman değilim, bana göre çok saçma bir ortam. Twitterda sayılı tweetim var, daha çok tumblr çocuğuyum şu ara. Sekmelerimde blogger, tumblr ve fizy mutlaka açıktır, çoğunlukla da yabancı diziler.
Soru 3:En sevdiğin filmler nedir?
 Hmm. Bu soruya hiç net cevap veremedim. Bi kaç tane sıralayayım; Forrest Gump, The Letters from Juliet, Hangover1 ve 2, Green Mile, Seni Uzaktan Sevmek, Evdeki Yabancı, 
Soru 4:Şu sıralar almak istediğiniz birşey?
 Aklımda bir sürü kitap var onları almak istiyorum. Şöyle bir kıyafet alışverişine çıkıp mağazaları boşaltsam da hoş olur hani. Profesyonel fotoğraf makinesi, 10 kutu nutella veee renkli toğuklu ayakkabı koleksiyonu şahsen beni mutlu eder. Ki kimi etmez bilemiyorum
Soru 5:Şu sıralar ne dinliyorsun?
Nirvana- "Smells like teen spirit"e takmış durumdayım. Green Day- "Holiday", Metallica -"Fade to black", Zaz- "Les passants", foo fighters- "Kung foo fighting", Gun's and Roses- "14 years", son olarak da Beatles- "Can't buy mo love" diyor, bitiriyorum. Kim isterse kendini mimlenmiş saysın yapsın
                                                                                                    -KupaKızı

2 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

burada nargile görmedim ya da pipo da olabilir demek ki hemen hemen aynı değilmiş tabii playstationda görmedim;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

vay adınızı değiştirmişsiniz bay sherlock :D Bana ne yia playstationdan, pipo değil ama nargile olabilir bak