Bu Blogda Ara

24 Şubat 2012 Cuma

böyle de bir malım.

bugün bankaya gittim ve farkına vardım ki bende banka fobisi var.sanki her an içeri kar maskeli adamlar girecekmiş "bu bir soygundur." diyecekmiş ve elindeki çuvalı bankacıya doğru atıp "doldur ulan!" diyecekmiş gibi geliyor.hatta bu yüzden bankada sıra beklerken kapıya yakın koltuklarda oturuyor,soyguncu gelirse nereye saklanacağımı planlıyorum.çok dizi,film izlemekten oluyor bu şekil galiba.küçükken de böyleydim ben.sürekli gittiğim evlerde orda olabilecek durumlara karşı saklanılacak yerler arardım.

                                                        aptal kovboy*

6 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

böyle bi fobim, bankalarda ki sıra numaralarını gözlerim seçmediğinden böyle O.o bakmaya çalıştığım için olamıyor ne yazık ki :(

nyks

Aptal Dörtlü dedi ki...

olmaması daha iyi.olunca insan kendini "ben mal mıyım?"diye sorguluyor.iyi değil yani :)

Arrow Cave dedi ki...

banka sahibi olmadığın sürece endişelenmene gerenk yok;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

ya soyguncu benim kafama silahı dayarsa? :D

Arrow Cave dedi ki...

2 fatura yatıracaz ne halin varsa gör diyip çantanla etkisiz hale getirebilirsin;DD

Adsız dedi ki...

bnce sen şizofrensin. :D :D