Bu Blogda Ara

4 Şubat 2012 Cumartesi

Pembe banyo lifi

  Bugün Naylon Prenses bizde kaldı. Rakı da varmış  onu fondip yaptık, biralarımızı içtik. Derken saat 12 civarı NP nescafeyi yere döktü. (Farkettim de aynı anda rakı bira kola ve nescafe içiyorduk çok ibretlik)  Ben de elimde pembe beyaz banyo lifini sallaya sallaya yer silmeye geldim, o sırada hortlak gibi babam belirdi
-Napıyorsun saksızade o bezle? (Babam bana saksı, saksızade, gerzekoviç tarzı hakaretlerde bulunmayı görev biliyor)
-Eeaa halay çekecez biz.
   Babam önce bana sonra beze baktı,
-Tamam komşuları uyandırmayın
 dedi ve gitti. Üstün zekasından dolayı onu kutluyor, pembe banyo lifine Allah'tan rahmet diliyoruz. Hep banyo lifiyle gece 12de halay çekeceğime inanabilen bir baba istemiştim, iyi ki var

                                                                                                             -Kupakızı

Hiç yorum yok: