Bu Blogda Ara

24 Şubat 2012 Cuma

mim diyorsun sen?

yine bir mim ve yine enes.burdan enes'e selam olsun.başlıyorum o zaman.


soru 1:en çok sevdiğin şey nelerdir ve nelerden hoşlanırsın?
oldukça şey var özünde ama sayayım şöyle az biraz.sergi,konser,şiir matinesi gibi yerlere gitmeyi çok sever ve büyük zevk alırım.bu aralar pek vakit bulamasam da kitap okumayı çokca severim.filmlere karşı büyükce bir zaafım var.vakit buldukça izlemeye çalışır,olmadık yorumlar yapmaya bayılırım. fotoğraf çekmek de hoştur ve kalıcıdır.severim o şekil de. hayvanlarla ilgili birtakım olaylara da oldukça sempatim var.bir de aptal dörtlü ekibiyle takılmak beni çok mesut eder.

soru 2:bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?
açıkcası çok da kullanmam bilgisayarı.sadece blog için giriyor tarzı gibiyim biraz.müzik dinler,bloga üç beş zırvalar,az biraz twitter'a bakarım.facebook tarzı sosyal ağlar kullanmıyorum(saçma da buluyorum çok).


soru 3:en sevdiğin filmler nedir?
bana sorulabilecek en zor soru bu olsa gerek.aşırı derece de diyemesem de izlerim bayağı bir film.ama a beautiful mind'ın yeri pek bir başkadır.dead poets society de oldukca değerli filmlerdendir.jeux de fants en beğendiğim aşk filmi sanırsam(çok aşk filmi izlemesem de bu iyi onu algıladım).fight club.... daha da  uzatmak istemiyorum yoksa önümü alamam.

soru 4:şu aralar almak istediğiniz bir şey?
bir mesaj :(    (bak üzüldüm yine)

soru 5:şu sıralar ne dinliyorsun?
bir rocknrolla olarak,taktım şu eurovision şarkımıza.beğendim de.büyük ev ablukada var bir de.çok pis kafasını yaşıyorum bu aralar.yeni olarak dinlediğim bir şeyler yok sanırsam.her zamanki gibiyim.the beatles,the kinks,multitap,can bonomo tarzı vb.


                                                                                                aptal kovboy*

Hiç yorum yok: