Bu Blogda Ara

2 Şubat 2012 Perşembe

aile dostları mı dedin? amaaaaan.kaç paşam!

geçen aile dostalarımızla buluştuk.olur bizde ara ara böyle şeyler.3,4 aile,çocuklarıyla birlikte gelir,yemek yenilir.erkekler kendi aralarında içkiyle deliye döner,kadınlar her türlü konuda.biz de annem,babam,ablam ve ben olarak tam takım şeklinde gittik.bir kere aile dostlarımızın çocuklarıyla anlaşamam ben.sürekli aptal konulardan konuşurlar.vay efendim izmir şöyleymiş vay efendim burası böyleymiş falan.bana ne oğlum? her neyse başta birkaç saat her şey adaletliydi.oh mis yemekler falan şahane.keyfim nasıl yerinde belli değil.peki sonra ne mi oldu? erkekler masaya toplaştı,alkol etkisini arttırdı.gülüşmeler,eğlenmeler tarzı.ben ne mi yaptım?  annem ve arkadaşlarıyla örgü modellerine baktım! evet evet aynen öyle oldu.amman allahım bir de konuya katılışım var ki sormayın."yahu bunun modeli daha zor sanki eee ne diyorsun teyzecim?" tarzı.ve tam o sırada kadının biri başlıyor bana modelin detaylarını anlatmaya.tabi o sıralarda nasııl bayıyorum belli değil.ardından masada oturan,yaşlı,kafası kıyak erkek takımından yüksekce bir ses duyuldu! "benzemez kimse sana".heh tam oldu valla böyle eski şarkılar falan.bay aptal kovboy bay.ve tam o sıralarda hayat bana bir şey daha kanıtlıyor "yaşlılarla takılmak her zaman bir gencin ağzına sıçmıştır.hele ki bülbül sesli yaşlılar.kaç!" yaşlı başlı hatunun biri de flüt çalıyor orda.düşünsenize o manzarayı.sikildi beynim sikildi.ama insan orda olunca bunlar komik gelebiliyor o başka.yada sinirleri bozulduğu için gülebiliyor.bilemedim bak. her neyse sonra ben annemin arkadaşlarından biriyle çok sağlam anlaşırım.gittim sarılıyorum,yanında oturuyorum.kocası da ordan konuya atlayıp "biz bu kzı evlat edinelim iyi anlaşıyoruz,şeker,büyümüş hem de" dedi.ve tam o sırada ortaya kim çıktı biliyor musunu? ablam! "valla alın alın hiçbir masrafı falan yok.bir odaya güzel bir yatak yapın.tasına yemeğini,suyunu koyun.hiç ses falan çıkarmaz o bütün gün uyur..." evet o dakikalarda ablam bir insan topluluğuna beni pazarladı.aile dostumuzun küçük oğlu da çıkıp "lan sana köpek demek istedi." demesin mi? lan it ben anlamadım sanki onu.sağol ya.mal. bir de çocuğa dönüp "doğru söze ne denir? ne yapayım köpek dediyse bee" dedim o apayrı.
işte öyle.siz siz olun böyle yaşlıların,salak aile dostu çocuklarının olduğu bir ortama girmeyin.

                                                                                                               aptal kovboy*

4 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

May Day May Day diye çağrıda bulunsaydın belki bir yerden solucan deliği(Wormhole) açar kurtarırdık;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

akil edemedim ben iste onu ama eminim akil etsem sen kurtarirdin ;D

Domat dedi ki...

misafir çocuklarına ölüüüüümm !!! Alalalalalalalalala ...!!!

Aptal Dörtlü dedi ki...

bana kalirsa butun kucuk cocuklar ölmeli!