Bu Blogda Ara

18 Şubat 2012 Cumartesi

Ailenizin odunu

Merhaba.Nasılsınız,ne yapıyorsunuz?
  Uzun süre görüşmeyince bunları sorma gereği duydum.Ve artık içimi döküyorum.
Ya yazdan beri konuştuğum bir çocuk vardı hatta bir ara koptuk ama bu yine mesaj attı.Bana 'melek' diyip duruyordu sonra işte okulu ekersin ben seni gezdiririm beraber Taksim'e gideriz diyordu.Ben de hiç takmadım yani mesaj attım ama olur,gideriz,yaparız tarzında.Sonra gitti çocuk başka birini buldu.Daha doğrusu on yıllık arkadaşım gitti kendi elleriyle buldu.Tabii ben göt oldum ya isyeağnnnnnnnnnnnn!!!Bunu anlattığım insanlar da bana 'sen salaksın çocuğa yüz verseydin,yavşasaydın böyle olmazdı' diyorlar.Ama banane ben o çocuğu şimdi şuan istiyorum.O kızı bulsam var ya kafasını duvardan duvara vurup bacaklarını ayırıcam o haldeyim.Şeytan diyor ki git kıza küfür yaz,o benimdi,onu ilk ben gördüm de kız da gününü görsün.Zaten çirkin cidden çirkin ya. Ama sakin ATSK sakin.Başka konulara odaklan!
   Kendime odun dememe neden olan 2.olay da edebiyat dersinde oldu.Hoca soruyu öyle böyle derken değiştirdi ve en  'Aşka inanıyor musun'oldu.Ben de 'şimdi bu zor,yani yaşamadım şimdilik ama vardır herhalde'dedim.Sonra 'sen şiir,manzume yazar mısın' dedi ve kendi cevapladı 'bence yazmazsın sen daha gerçekçi duruyorsun öyle çok duygusal değilsindir'dedi.
Sonra kızın tekine bir kitap sordum nasıl dedim.O da bana'sana göre değil aşk var içinde'dedi. Ve ve son olarak bu on yıllık arkadaşımla oturup konuşuyoruz o bayağı bayağı bir çocuğa aşık.Ben tabii bence yenisini bul bu seni üzüyor dedim.O da bana sen nasıl böyle oldun ya çevrendeki herkes birilerine bağlandı sen de hiç potansiyel yok dedi.

Ama artık var bu son vakadan sonra ben de birini seveceğim.Yalan lan ben kimseye bağlanamam benim burcum özgürlük düşkünü ya nasıl bağlanayım :S ama o benim ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                                                         ATSK

4 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

boşversene en iyisini sen yapıyorsun :D
-
hemera

Aptal Dörtlü dedi ki...

Bence de sonuçta acı yok dert yok. Ama bu odunlukla da hayat zor.Aslında hayat genel olarak zor hem de çok zor ya
Atsk

Aptal Dörtlü dedi ki...

yanından geçen çocuğu kokladığın günleri unutmadık ATSK'cım
-KupaKızı

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ama erkek parfümleri mükemmel ötesi kokuyor suç onların :D hem ben koku konusunda hep böyleyim :D
Atsk