Bu Blogda Ara

22 Ağustos 2011 Pazartesi

bir de aptal kovboy çok aç bi insan bilin istedim. (ama sadece bu dönem için böyle yoksa salatayla beslenen biriyim)

bloga bir bakayım dedim de neler kaçırmışım onu fark ettim. ayrıca kupa kızına sesleniyorum şirinler gayet de güzeldi herkese tavsiye ederim yani benim en sevdiğim çizgi filmlerden biri zaten bir de sinema ve 3d olunca baya iyi olmuş.gerçi sıkıntılı olduğum bi durum da yok değil hani iyi çocuklar şirinleri görebilirdi ? hoş ben hep yaramaz çapsız biriydim bu küçükken de böyleydi evdeki her şeyi kırmalar falan baya yaramaz bi tipmişim her neyse yaramaz olsam da görmeliydim bence ben şirinleri.
çapsızla 13 gündür konuşmuyor olabilirim ama gayet mutluyum (valla ben de şaştım kaldım bu işe o ayrı )

bir de kilo problemi yaşıyorum bu aralar yazın başından beri hayvan gibi yediğim için kaç kilo aldım bilmiyorum sayamadım yani balinalar yanıma gelse"hey adamım ben senden daha balinayım" tarzında saçma cümleler kurabilirim o derece. bir de ben aynen şöyle bi insanım gece "ben bugün çok yedim bugün sondu artık yemek falan yemem rejime giriyorum" diyorum sabah uyanınca "ulan kahvaltıda pizza mı yesek" diyorum.hani bi insanın ayarı olmaması bu oluyor bence bir de akşam diyorum "yarından itibaren bir saat falan değil iki buçuk üç sat spor yapıcam" sabah uyanıyorum "amına koyim çok yorgunum bir sikim yapamam ben" diyorum.bütün aldığım kiloları verene kadar hiç dışarı çıkmamayı da düşünmedim değil ki hala düşünüyorum yani insanlar sokakta beni görünce akşam haberlerinde "ŞOK ŞOK ŞOK istanbulun ortasında karada yürüyen balina görüldü" tarzında bi haber yapıcak diye tırsıyorum hafiften.ama yeni okuluma yürüyerek gidip gelicem o yüzden kilo verme ihtimalim de var sene içinde tabi kahvaltıda pizza falan yemezsem. ama pizza bu dünyanın başına gelmiş en güzel şeylerden biri.ama waffle de muhteşem bi şey ya of bu dünyadan güzel yemekler olmasaydı bugün çok hoş bi hatun olabilirdim mesela niye hiç düşünmüyorlar ki beni.beni beni aptal kovboylarını :(

benden bu kadar. 
                                                                                                       aptal kovboy*

3 yorum:

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ahaha güldüm ya :D Sen her halinle hoşsun yavrum :)
-k.k

hayalhanem dedi ki...

kahvaltıda pizza mı, sen ne yaptın öyle? ayrıca waffle harika bir şey, kim bulmuşsa allah razı olsun :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

sağol k.k canımsım :)
hayalhanem kahvaltıda pizza gerçekten güzel oluyor hatta mükemmel falan yada ben çok açım bilemiyorum ayrıca waffle aşktır candır :D aptal kovboy*