Bu Blogda Ara

13 Ağustos 2011 Cumartesi

Ay İlk Mim!

  Ben Kupa Kızı. Bugün "hayatımda ilk defa" oruç tutayım dedim. Benim sabahlara kadar oturma huyum yoktur, o yüzden annem kaldırdı beni bilmem kaçta. Ya abi sabahın köründe yemek yemek ne güzel şeymiş ya. Yemek yemeye bayılan hatta tapan bir insan olarak, daha ışığa alışamamış gözlerimi açamadan yemeye başladım. Tebi kendimden tırstım biraz. Sonra ya yarın çok acıkırsam korkusuyla o kadar çok yedim ki, mide spazmı filan geçiriyordum. Niye bu kadar yazıyorum salak gibi? Çünkü ben de kendimi bilmiyorum benim gibi bir insan yemek yemeden nasıl duracak diye. Her neyse saat 9da feci susamış olarak uyandım(Ki bir sürahiye yakın su içtim yeminle kendimi anlamıyorum) Uyumaya çalışınca daha kötü oldu ve bende sabahın köründe kalktım.Şimdi de acıkmaya başlıyorum, of be.
 
   Her neyse, asıl konuya gelirsek crazywomanrosemary bizi mimlemiş! Tabi ilk mim olmasının bende ayrı bir mutluluğu var, buradan kendisine çok teşekkürler ediyoruz. Aptal Dörtlünün diğer üyeleri de isterlerse soruyu kendileri de cevaplandırsınlar.
"Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın"


1.) "Hayat güzeldir" İzlemediyseniz mutlaka izleyin diyorum. Babasına düşkün biri olarak bu filmdeki babanın yaptığı her şey beni ağlattı ve filmi hıçkırıklarla bitirdim.Ayrıca bu film 7 
Oscar sahibi.
2.)"High School Musical 2" İlk olarak neden bir değil de iki derseniz, ben önce ikinci filmi seyrettim ve belki de ilk film olduğundan serinin en beğendiğim filmi oldu. Herhalde izlediğimde 9-10 yaşlarındaydım ve bugün dansetmeyi bu kadar seviyorsam bu filmin katkısı büyüktür. Ayrıca siz de müzikal seviyorsanız "Step Up" serisinin hepsini,"Hairspray"ı ve "Grease"i öneririm.
3.)"Step Up 1" ikiyle üçü de çok sevsem de bana göre en güzeli Step Up 1'di. 


  Benden bu kadar, mim için tekrar teşekkür ediyoruz isteyen de yorumlarda aldığını belirterek mimini alabilir :)

Hiç yorum yok: