Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2011 Cuma

Bulamıyorum kendimi, Hayallerimi uğurladığım boşlukta kaybettiğimden beri

Hayallerim vardı küçükken
Durmaksızın büyümek isteyen
Bana yaşam için amaç veren.
Hepsi söndü artık,
Kendimi kaybettiğim boşluğa uğurladım hepsini.

Bazen geri dön demek istiyorum,
ama yapamıyorum; karakterim yapamıyor
Kendi içimde kendi kendime hapsoluyorum.
Günlerce,gecelerce.

Haykırmak istiyorum çoğu zaman,
Kusmak istiyorum içimdekileri
Sesim çıkmıyor her seferinde,
Bir sıfır yenik başlıyorum hayata

Ayağa kalksam ne zaman
Arkamdan tutuyor sihirli bir güç.
"Gidemezsin" diyor bana.
"Senin yerin acılar bataklığı.
Ve sen zaten her gün daha da batıyorsun içine."

Kalkamıyorum,
Ah Tanrım, gerçekten kalkamıyorum.
Bulamıyorum kendimi,
Hayallerimi uğurladığım boşlukta kaybettiğimden beri

Hiç yorum yok: