Bu Blogda Ara

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Uzun zaman sonra

Uzun zamandır yazmıyordum öyle girip girip çıkıyordum.Ama bu sefer yazmaya karar verdim :D.Bu arada ben ATSK.Yazmadığım süre içinde baya olay oldu her zamanki gibi.Ben de baya bunalım takıldım.Bu kadar uzun tatil bana yaramıyor arkadaş.Meb neden tatili 3 ay yapar ki?!!Bunu sene içinde paylaştırmak daha mantıklı bence.Giriyoruz tatile 1 hatta 2 ay diyelim güle oynaya geçiyor iyi güzel.Ama sonrası valla kendimi asalak gibi hissediyorum.Yani kitap oku,araştırma yap hepsi bir yere kadar.Bir de bu kadar zaman olunca insan erteliyor o zaman olur bu zaman olur diye.En sonunda hiçbir şey olmadan kalıyor öyle.Yani bu kadar uzun tatil zararlı!!!
     Hele bu tatil daha farklı olduğu için stres kat sayısı da artıyor insanın.Yeni okul olayı yani.Öyle iğrenç bir durumki okula gittim kayıt için içim dondu gerçekten.Mesela eski okulum böyle değil ki ne zaman gidersem gideyim ev gibiydi hep kahkahaları hissediyordum.Bahçesi vardı yeşillik dolu kamelyası vardı.Hem ''müstakil ev'' gibiydi.Yeni okulsa beton yığını tek yeşillik 2-3 dalı olan ağaçlar.Hem de büyük her an herkesi göremezsin.Gerçi görsem ne olur ki hiç tanıdık yüz olmayacak ki.Sınıfa girdiğim zaman ''merhaba''diye bağıracağım kağıt değiştireceğim teneffüslerde dans edip şarkı söyleyeceğim dolapta uyuyacağım  arkadaşlarım olmayacak ki.Öğretmenlerime girersem ağlayabilirim ondan bu konuyu kapatıyorum.Zaten zor zamanlarda yaptığım en iyi şey ağlamak :D.Son bir şey söyleyeceğim bu okulumda yaşadıklarımı bir daha hiçbir okulda yaşayamam.Ve ben şimdiden orayı çok özledim.
   Bu arada yeni yeni planlar yaptım.Hayatı en az hasarla ve en mutlu şekilde yaşamak için bu kesinlikle gerekli olan bir şey!!Bugünlere dayanmak için gelecekten medet umuyorum yani.
  Ve bazı yorumlara ihtiyacım var.Şey ''Hani bazen insan aklındakileri bazen kelimelere,cümlelere dökemez ya şuan onu yaşıyorum'' ne demek??Bunun cevabına cidden ihtiyacım var.

Hiç yorum yok: