Bu Blogda Ara

11 Ağustos 2011 Perşembe

aptal kovboy çok aptal önünü alamıyor

2 gün önce kimi gördüm kimi mi daha doğrusu kimleri şöyle ki biz hepimiz buluştuk aptal dörtlü artı üç beş kişi daha sinema falan tarzı eğlendik (şirinlere gittik çok şirinledik) çapsız da vardı. inanılmaz gıcık davrandı ODUN ama sonra iyi davrandı bu iyi bi şey.her neyse ben bütün gün çapsız şöyle iyi böyle iyi (saçları uzamış kıvırcık kıvırcık ciddi beğendim zaten bütün gün saçlarıyla oynadım o ayrı) diye konuşuyodum. zaten ayrılırken de öptüm sarıldım falan (her seferinde şapır şupur öpüyorum o ayrı bi mallığım tabi). neyse sonra biz çapsızdan ayrılıp n.p k.k ve bi kaç arkadaşımız başka bi alışveriş merkezine gittik.gezdik tozduk falan. her neyse tam alışveriş merkezinden çıkıyoruz karamel giriyodu tabi ki şoka girdim naylon prensesle kol kolaydık "naylon prenses karamel" diye ağzım açık bi şekilde karamele bakarak mal bi tepki verdim ki çocuk da bunu gördü. yine rezilim yine rezilim. yani işin özü bi günde 2 şey vurdum şey amına koyim bi bok vurmadım sadece gördüm öyle mal bi yaşam tarzı benimki de. karameli görünce bi kalbime bi şeylerin inem durumu oldu o ayrı. (bu paragrafın özeti şudur ki kafam karışık malım salağım sik kafalıyım)

ya geçen gün alışveriş merkezinde bi arkadaşımla dolaşırken inanılmaz yakışıklı bi çocuk bana baktı ben çocuğa ağzım on metre açık bi şekilde baktım öyle bi malım yani(belirtmeden geçemezdim)

kendime mföden "insan olmak yetmez etmiyor zaten süperman süperman olmaz lazım bazen " diyorum

oooof aptalım sustum
                                                                                                                              aptal kovboy*

Hiç yorum yok: