Bu Blogda Ara

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Yaa abi buradaki tek yazar ben miyim?

  Tabii yine anlamışsınız bu bloga kim yazar? Kupa Kızı. Diğerleri napar? Kıç üstü yatar. Aferin yaa böyle devam edin. Bunalımımdan çıktım gibi. Bakın yine bi depresyonda mısın testi yapim. Kendime hobi bulmaya çalışıyorum. O kadar garip bir insanım ki. Şiir yazmayı çok severim aslında, ama bir defter tutamıyorum annemler kesin bulur. Resim yapmayı seviyorum -hatta biraz fikir verin diye bir kaçını paylaşmaya karar verdim- , onu da canım istemiyor. Gitar kursuna önce 2 yıl, sonra bizimkilerle birlikte 3 ay gittim ama ıhh. (bu arada cuma yine başlıyoruz! O kadar özledim ki gitar derslerini.)
   Napim abi ya? Hobi olarak pilates yapmayı o kadar denedim ki. Hani hem vakit geçer, hem bi yerim erir 6 kilo aldım insaf. Ama genellikle yuvarlanıyorum ben. Yürüyüşe verdim kendimi. Yaklaşık bir haftadır günde 3-4 saat yürüyorum. Zorla yapmıyorum yürümeyi cidden seviyorum ben. İşin iyi yanı 1 kilo vermişim ahey ahey ahey :)
   Ve yanda yaptığım resimlerden birini koyuyorum. TANRI AŞKINA BU BLOGTAN OLMAYAN BİRİ YORUM YAPSIN. Bana gaz versin, yaparsın koçum desin. Desin ama ya valla beni yeniden resme yöneltin. Yandaki kalpte imzam vardı ama sildim :(

4 yorum:

hayalhanem dedi ki...

resim çok güzelmiş, bu konuda yeteneklisin. gerçi bunu söylemek te bana düşmez ama şahsi kanaatim bu yönde :) kendini bu yönde geliştirebilirsin, resim kursuna git mesela.

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ayyy inanmıyorum biri yorum yapmış hem de "olumlu yorum yapmış" :D Çok mutlu oldum, ama şimdi gördüm ne kadar da zekiyim. Kursa gitmeyi çok düşündüm ama sonra vazgeçtim. Çünkü bazı resim kursları hiç bir şey veremiyor ve halkımızın çoğunun da "Resim kursuna gitti o kaç ay, o yüzden güzel yapıyor" diye yorumlamaya meyilli olması beni vazgeçirdi.Son olarak çok teşekkür ederim :)

hayalhanem dedi ki...

hahaha, kursa gitti güzel yapıyor dedirtmem. ne alakası var ya velev ki dediler ne çıkar ki bundan, salla gitsin. bu tamemen yetenek işi. mesela ben 10 sene de gitsem kursa bi şeyler çizebileceğimi sanmıyorum.

Aptal Dörtlü dedi ki...

Haklısın ama daha insanların laflarını takmamayı çözemedim, umarım bir gün çözerim.Niye öyle diyorsun, bazı resim kursları çok kötü çizenleri bile bayağı adam ediyor, ki senin kötü çizdiğini sanmıyorum mütevazilikten yapıyorsun :)