Bu Blogda Ara

13 Ağustos 2011 Cumartesi

Miimden mumdan anlamam arkadaş!!

Valla mimmiş oymuş hiç anlaamam.Hatta ilk başta kötü bir şey sandım.Yani ''mimlenmek,bir insanı mimlemek''bunları hep kötü anlamda duyduğumdan.Ama KK'nın yazısını okuyunca anladım ki bu mim bize soru sorulması.Ya da öyle umuyorum diyelim.Sorunun aynı olduğunu düşünerek cevaplıyorum.Yalnız şunu belirtmek isterim.İzlemekten sıkılmayacağım filmlerle benim için özel yeri olan filmler aynı değil.

1.Son ders:Aşk ve Üniversite.Bu filmden asla bıkmam.İçinde her şey vardı.Aşk,dostluk,siyaset ve üniversitede yani özgürlük :D.Sonunu kestirmek zor değil ama havası çok ayrı.Hem diyaloglar olağanüstüydü ya.Anlamlı sözler o kadar çoktu ki sanki edebi bir roman.Oyuncuları,senaristleri,yönetmeni herkes müthişti.

2.Felekten Bir Gece Daha 2:1'i izlemedim.2'ye hep beraber girmiştik.2 kere girdik ve ikisinde de gülmekten karnıma ağrı girmişti :D yani her seferinde beni güldürüyor :D

3.Romantik Komedi:Çok komik bir fimdi ve kadrosu da iyiydi.Sinem Kobal'ı ek beğenmem ama oraya yakışmıştı bence.

Dizi olsaydı daha kolay yanıt verirdim film olayı pek benlik değil.Unutuyorum hemen :D.Hem izlemek istediğim ama izleyemediğim o kadar çok film var ki.Bu arada ben ATSK!!

Hiç yorum yok: