Bu Blogda Ara

12 Ağustos 2011 Cuma

Ben hayatı iki seçenekli yaşamaktan bıktım!!

Ya o ya bu,şunu yapmak için şundan vazgeçmelisin türü 2 seçeneklerden bıktım ben ya!!Ne biçim hayat bu!Neden sadece istediklerimi yapamıyorum da her seferinde zorunlulukları da düşünüyorum?! Ya şuanki hedeflerim de gelecek planlarımda hep 2 seçenek var istediğim ve zorunda olduğum!!Kendi istediğimi yaparsam birini üzebilirim,başıma bela açabilirim ama kendim olurum!Ve en önemlisi mutlu olurum,hayatta boş yaşamadığı düşünürüm.Ama zorunda olduğumu yaparsam birileri mutlu olabilir,ben huzurlu bir hayat geçiririm ama ben ben olamam.Neden iki seçeneğe de aynı anda sahip olamıyorum?!Yani neden zorunluluklarım aynı zamanda istediklerim olmuyor?!Bunun bir çıkışı yok mu?!
   Sonra bir de bana niye sevgili istemiyorsun diyorlar?! Tamam teklif de yok ama şunlarda var.Ben manyak mıyım biriyle çıkıp bir de onu düşüneyim?!Ben daha kendi seçeneklerimi seçemeyip altında eziliyorum bir de o olursa değme keyfime(!)Sonra onun da sorumluluğu var üzeinde yok bunu yapamam yok şunu yapamaz!Sanki ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum da!!
   Ufff bu ne ya?!Sinirlerim harap oldu iyice!Yok arkadaş böyle yaşanmaz ya!!

2 yorum:

DOREMİ dedi ki...

yazın için ayrıca gelicem ama bir mim getirdim size..:))

cigarette smoking man dedi ki...

hayat iki seçenekli diye kandırıyorlar sizi. yok öyle bişi hep tek seçenekli o da senin seçtiğin ve doğrusu oluyor.