Bu Blogda Ara

2 Ocak 2012 Pazartesi

Gel 2012 gel bana gel!!

Ne mal bir başlık oldu lan!Neyse idare edeceğiz artık.O başlığı şöyle düşünürsek idare etmek daha kolay olabilir. Hani Hadise O Ses Türkiye'de insanları kendi takımına çağırıyor ya işte o düşünün ve benim kaybolan beynimi  arayalım!!!Yok iyice kafam uçtu benim böyle birinin beni kendime getirmesi lazım iyice dengem şaştı ya!!!
Neyse şimdi ben isteklerimi sıralayayım.
-Kupa Kızı kendi kendinin moralini iç etmesin daha pozitif olsun.
-Aptal Kovboy artık adamakıllı birini sevsin ve adam akıllı bir ilişki yaşasın!!!Boş boş insanlar için kendi beynini de bizimkini de şey etmesin.
-Naylon Prenses daha bize dönük olsun.Bir var bir yok iyice hayalete benzedi de kendileri.
-Sağlık,mutluluk,huzur,para....... gibi her zamanki klasiklerden bol bol gelsin!
-Aşk gelsin ya sadece Aptal Kovboy'a değil hepimize bol bol aşk gelsin,normal insanlarla normal ilişkiler gelsin!!
-Ülkemde ve dünyamda olan şu lanet olayların hepsi son bulsun artık!!!!Daha fazla hiçbir insanın canı yanmasın!!!
-Ve sınıfı geçeyim,geçelim ne olur ya!!!!!!!!Bu lise çok zor arkadaş şans lazım sınıfı geçmek için ve bende bol bol şans istiyorum yoksa seneye benden bir yaş küçük bebelerle tekrar tekrar fonksiyon anlamaya çalışırım!! Garanti yine anlamam yine kalırım artık okuldan atılana kadar.Allah ya!!
-Annem ergen triplerinden çıksın bunu çok istiyorum.Kadın durup durup tribe giriyor.Bu böyle olmaz hepimize yazık.
-Biraz sakin bir insan olayım çok atarlıyım ve çenem durmuyor.Yaşamam için çenemi durduracak ve atarımı azaltacak ilahi bir güç istiyorum!!!!1!!1!
   Şimdilik bu kadar.Zaten artık boşalıp da semerimi isteyeyim. Aaaa son bir şey kaybolan beynimi geri istiyorum!!!Allah'ım duy sesimi beynimi buldur Yarabbim!!!Amin!! :D
-ATSK-

Hiç yorum yok: