Bu Blogda Ara

2 Ocak 2012 Pazartesi

2011'den geriye kalanlar veya kalamayanlar

Selam ben uzun süredir bloga uğramayan Atsk. Yeni yıl dileklerimden önce eski yıldan haberler vermek istedim. Bu yıl başıma gelenler;
-Bihter hayatımdan çıktı,gitti,bitti.Herhalde yılın  en çarpıcı olayı buydu.
-95'le tanıştım.Bizimkiler ona önyargılı baksa da ben onu çok seviyorum ve şu bir senede hayatımı inanılmaz bir şekilde etkiledi.Benim için yılın en farklı olayı.
-Mezun oldum!!!Ya şaka gibi geliyor hala alışamadım şak diye okulum,hayatım,öğretmenlerim değişti.Bu bayağı hızlıydı ya.Hala inanamıyorum bu olaya.
-Artık kalbim daha sert.Daha az kişiye güveniyorum daha az kişiyi seviyorum.Bihter olayından sonra böyle oldu.Ama iyi de oldu artık herkesi kendim ya da bizimkiler sanmıyorum ve bu sayede bizimkilerle çok daha fazla yakınlaştım ve değerlerini anladım.
-Hastalığım geçti.Evet o süreçte çok acı çektim,çok korktum,çok ağladım ama geçti bu rüya gibi bir şey!!!!!!!!Tabii bizim üçlünün bana verdiği destek olmasaydı nah olurdu ama her zamanki gibi destek verdiler ve oldu.
-İlk eylemime gittim!!!!!!!!!Muhteşem bir şeydi ya nicelerini bekliyorum,istiyorum!Çok değişik ve muhteşem bir duygu!Her ne kadar bizimkilerle bayağı sorun yaşasam da çok güzeldi lan!!!
-Gittim salağın tekine 'seni seviyorum dedim'Bunu dedim ya valla cesur salak karışımı bir şeyim ben.Tanımlanamıyorum ya.

Hiç yorum yok: