Bu Blogda Ara

18 Ocak 2012 Çarşamba

aptaldortlu@hotmail.com bilmem anlıyor musunuz?

dün garfield gibiyim.öyle de üşeniyorum ! adlı yazıma "bana mail at" tarzında yorumlar atan  psikolog adayının bunu demesi beni düşündürdü."ulan bizim neden aptal dörtlü olarak bir mail adresimiz yok" tarzı.ve hemen icraata geçtim.bir mail adresi açtım. aptaldortlu@hotmail.com  artık bize burdan da ulaşabilirsiniz daha uzunca muhabbetler edebiliriz.konuşmaya doyamayan bir insan olduğumdan ben işim gücüm konuşmak.öyle yani dostluklarımız burada sınırlı kalmasın.bilmem anlatabiliyor muyum ?

muhabbetle.

                                                                               aptal kovboy*

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Mesaj alınmıştr kovboy :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

iyi o zaman :D

Arrow Cave dedi ki...

Noooooooo!!!!

Post atmaya üşeniyorsunuz ama mail atmaya üşenmiyorsunuz;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

benim beynim olmadigi icin bu tarz capsizliklar yapabiliyorum eneeees :D

Arrow Cave dedi ki...

Noooooooo!!

Ameliyatla yeni bir tane naklederiz ne de olsa bedava;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

beles mal baldan tatlidir enes. bana bulun guzel,eli,yuzu duzgun bi beyin :D

Arrow Cave dedi ki...

1500 beygir gücünde 8 silindirli beyin var elimde iş görür mü;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

ee olabilir yolla sen onu bana :D