Bu Blogda Ara

26 Ocak 2012 Perşembe

Asosyal mi?

   Şu an deseler ki "Gel bak yanımda Çağatay Ulusoy bi kavanoz da nutella var gel ne istiyosan yap", derim "Yok  yia yatacam ben, ayrıca da emir kipi kullanma ağzını yüzünü s*kerim senin" o haldeyim hani herkese bağırıyorum.     En son alerji hapımı anneannemde unutmuşum anneme gittim "Nasıl unutursun ya nasıl unutursun ulan ne hallerdeyim hiaaaaa yeterr isyeeeaaan" diye bağırıp bir şeyler fırlatıp şak diye kapıyı çarptım. Kapı aynı şiddete geri açıldı duvara çarptı geri döndü, o an annemin "Sana bi çakarım bi de yer çakar" sözünün gerçek olabileceğini anladım. Ama kapıyı açan babamdı. Ama ilk defa bu kadar sinirliydi "1 Haftadır her boka bağırıyosun yeter artık ya kendine gel ya da ben getirmesini bilirim bak" tarzı bir konuşma yapınca, "Kimse beni anlamıyor çok yalnızım" modundaki ergen kişiliğim gitti, "Tamam babacığım, evet babacığım" modundaki kız geldi. Televizyonda da bunalım testi yapıldı ben bunalımdaymışım zaten

                                                                                             *KupaKızı

5 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

daha çok isyankar,asosyal olsaydın bir yere gitmezdin oysa ki gitmişin yani değilsin;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Yoo okulda gerçekten asosyalim, aptal dörtlüyle sosyalleşiyorum :D Ama her türlü isyankar ergen modundayım yakında balkona çıkıp "İsyankarım oğluum herkes duysun" diye bağıracağım :D

Arrow Cave dedi ki...

Birşey soracam avrupada tütün saran kız işlerin yoğunluğundan hiç post atamıyor galiba onla beraber tütün işine girsen baya bi sosyalleşmekle kalmaz tütüniçe olursun;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Hayır o size küsmüş ona yorum atmadınız diye o yüzden yazmıyor :D Ayrıca da o ismi neden ona verdik bilmiyorum aramızda en mutasıp olanımız o :D

Arrow Cave dedi ki...

Tmm o yazsın Kopenhag kriterlerinde tütün sarılmış garantisi olan bir yorum yapacağım ben birşey yapmadım bana küsmesin biraz isyan etsin sinirlensin sonra kızgınlığını epilasyon ile aldırırız no problem;DD