Bu Blogda Ara

10 Ocak 2012 Salı

Bugün eski sevgilimi aradım.

  Açtı. Her romantik filmde olduğu gibi önce "alo" demesi, sonra bi anda arayanın ben olduğumu hissederek susması gerekiyordu. Dakikalarca konuşmadan kalmamız gerekiyordu.
  Ama o bir öküz olduğu için önce "alo" dedi, cevap vermeyince bağırarak "şştt aloooooo" dedi. Sesi de daha mı kalınlaşmış, resmen servis şöforüm Mustafa Abiyle konuştum. Daha doğrusu konuşmadım. Sınıftakiler kimi işletelim kimi diye düşününce alın Berke'yi arayın dedim. (İsim veriyorum artık, çok da takamayacağım.) Ben konuşmayınca elimden aldılar teli.
  Kaymakam (Sınıfımızda büyüyünce kaymakam olmak isteyen bir çocuk var ) telefona "Napıyon lo oralarda" dedi, o da küfredip kapamış galiba.
  İnanın artık aklıma bile gelmiyor, 2 yıl olmak üzere ama sesi bugün beni geçmişe götürdü.
  Hatırlattı.
  Ve hislerimin içine edip gitti.

                                                                          -Kupa Kızı

 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bende dün gece arayıp dinledi eski sevgilimin sesini. dolunaydan diye düşünüyorum :)

Arrow Cave dedi ki...

En azından öküz olduğuna sevinilmeli şekil a'da ki Baykuş gibi eski sevgilisini muhtemelen kurtadam türevi gibi birşey olup dolunayda mahalleyi rahatsız eden birisi de olabilirdi;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Baykuş, cidden dolunaydan olabilir mi?
enes, gülmekten öldüm yemin ederim ya :D doğru, öküz kurtadamdan hep bir adım öndedir