Bu Blogda Ara

3 Ocak 2012 Salı

Sınıfı geçemezsem nedenleri- Kupa Kızı

   Bugün biyoloji sınavımız vardı.İnsanlar notlarını getirmiş, bi yerde "Pi" yazıyor ama aynen böyle yazıyor. Okuyunca krize girdim
"Bu ne yaeee pi ne be matematik dersinde miyiz, pi kaçtı ulan 22 bölü 7 dur o zaman eea yeter bee"
"Kupa Kızı mal mısın o "Fosfor1" demek"

  Yarın da kimya sınavımız var misal, ben ne yapıyorum bunu yazıyorum. Ama yeni bir yol keşfettim, her şeyi yere yazıyorum. Tabi yere eğilip elinizde kurşun kalem fayansa formül yazmak hoş bir görüntü değil ama zekice bence yaniiğ, istediğimi görüyorum. Hocalar da şüphelenmiyor, deneyin
                                                    Yeni yılda biraz daha beyin istiyorum, bu okula nasıl girdim çözemedim

6 yorum:

Adsız dedi ki...

biraz kasman lazım sanki sanırsam, galiba :)

Arrow Cave dedi ki...

sizin kimyanız bozulmuş limitleriniz sıfıra dayanmış en yakın politrigonometrik kliniğe başvurunuz;DD

Geçmiş olsun..

Aptal Dörtlü dedi ki...

Men de boor, Çok az kasmam lazım ya, azın azı yani
enes, Aptal kovboya katılıyorum, ne içip yorum yapıyorsun sen :D

Arrow Cave dedi ki...

Okunmuş su içince böyle akademik şeyler çıkıyor ortaya;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Okunmuş su ha? okunmuş pamuk helva yesem işe yarar mı acaba :D

Arrow Cave dedi ki...

denemek free, ileri zeka radara yakalanabilir;DD