Bu Blogda Ara

1 Ocak 2012 Pazar

peki yılbaşında aptal dörtlü ne mi yaptı?


kupa kızı yine azıcık içkiyle kafayı buldu."ben bu gece içerim olum" dedi ama yine yerlerde süründü.en son aptal saptal videolarını telefondan attı bana.
ATSK asosyal olduğu için ne yaptğı pek net değil kafamda.bir aralar mutlu yıllar o bu bıdı bıdı birtakım mesajlar atmıştı(okumadım pek ama çaktırmayın.).
naylon prenses bir arkadaşıyla takıldı."şimdiye kadarki en güzel yılbaşımdı" tarzında tweetleri retweet yaptı.bu da bizi "hatun eğleniyor paşam."sonucuna ulaştırdı.ama sarhoş olmadı.en son mesaj attığımda ayıktı yani.
aptal kovboy evinde kuzenleriyle annesiyle babasıyla amcasıyla onla bunla içti de içti.işin özü özel,farklı bir şey yapmadı.her zamanki tarzdan.bir de eski sevgilisine "hey şapşal iyi ki doğdun." diye mesaj attı. cevap "sağol lan." olunca "özünde sağol lan çelişkili bir cevap biliyor usun?" dedi çocuğa.bunu neden yaptı o da bilmiyor.sonra çocuk sabah "görmemiştim mesajını" diyince de cevap atmadı.

notsal:
bi ara kupa kızı çok bozdu yani en azından hormonları coştu.bi "erkek istiyorum ulan" demediği kaldı.sefa doğanay'a bile yazası geldi.
aptal kovboysa hala konserdeki çocuktaydı ve hep aynı soru vardı kafasında "neden bu kadar yakışıklı,seker bi çocuk adanada oturur ki?"

                                                                                            aptal kovboy*

5 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

ATSK'yi sosyoloji fakültesine dikey geçiş yapmasına..

Kupa kızının hormonlarının default edilmesine..

Aptal kovboy ise nüfus müdürlüğüne tayine çıkmıştır.

Naylon prenses ise her yılbaşının temelde aynı olduğunu aslında değişen takvim değil bizler olduğunu anlaması için manifesto bildirilmesine..

Hepiniz güzel bir yılbaşı geçirmişsiniz en kötü gününüz böyle olsun..

7 dedi ki...

Aptal Kovboy. O çocuk Adana'da tatilde. Aslında Almanya'da yaşıyor :))

Aptal Dörtlü dedi ki...

sen kimsin?(blogta sorulcak en son soru falan herhalde)
burak!ı nerden tanıyorsun?
almanyada olduğundan emin misin?
bak ben adanada diye bunalımdaydım zaten bi de almanyadaysa önümü alamam :(

7 dedi ki...

O en son soruya cevap vereyim, 1-Seven ben :) 2-Burak'ı tanımam normal değilmi:) 3-Almanyada olduğundan eminim. :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

öhüm şey... ben seni biliyorum ya.öncelikle sevgilin hakkında bu tip şeyler dediğim için özrümü bildirmek isterim ama benimki tamamen platonik :D işin özü ilişkinizin bir numaralı hayranım ama yine de neden almanyada ya? :D